Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Till er som är på väg hit!!!
-
Till er som är på väg hit!!!
Publicerad av dalen på 10 november, 2006 vid 16:01Sedan vi landade i ondags så har vi haft en stabil vind för en 7:a.
Sol och 30 grader men tyvärr inga vågor större än 9 fot.
Fille busar!!! Marcel tar bilder!!!mushu svarade 18 år, 5 månader sedan 13 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
oj oj oj…va ni har missat feta saker här hemma asså..oj oj oj asså
har ni bara vind för en 7:a….vi har så jävla mkt vind så de räcker för flera 7;or samtidigt!! 😀
-
Tjo
Fan vad det ser bra ut men behöver ni dräkt ?vi kör utan:laugh:
Fin fin bild Marcel:grin:
Ha nu det bra och skicka många goa bilder
Mvh Roger -
Dalen wrote:Sedan vi landade i ondags så har vi haft en stabil vind för en 7:a.
Fille busar!!! Marcel tar bilder!!!
Ser nice ut! var är ni Mårten?
MVH tomas -
gött mos, jag vill dit…ska jobba lite på hugge så vi kan åka till capetown också!
-
Fifi wrote:gött mos, jag vill dit…ska jobba lite på hugge så vi kan åka till capetown också!
det tycker ja, kom i februari för då är jag där
-
topy wrote:Dalen wrote:Sedan vi landade i ondags så har vi haft en stabil vind för en 7:a.
Fille busar!!! Marcel tar bilder!!!
Ser nice ut! var är ni Mårten?
MVH tomas
Det du ser i bakgrunden är Kapstaden.
Stannar nog bara några månader för man måste ju ha våtdräkt. -
ghan den där marcel ser ut att ha kul, kitar han inte eller är det lite mycke vindus?
hur funkar EH 8an då?
-
SamHansson wrote:Fifi wrote:gött mos, jag vill dit…ska jobba lite på hugge så vi kan åka till capetown också!
det tycker ja, kom i februari för då är jag där
och jag!
-
åhhh gött carro, det blev av i alla fall. Vi sitter i bryssel nu och åker vidare inatt till cabs..gött:)
-
Fifi wrote:åhhh gött carro, det blev av i alla fall. Vi sitter i bryssel nu och åker vidare inatt till cabs..gött:)
ja de ska bli kuul!! =) ha det gött nu då, hoppas resan går bra och sånt! kram kram
-
nästa år har jag blivit rik på min rånturne och flyttar ner för gott 😉
-
Fett. Då behöver jag inte köpa biljetter. DU har min adress va?
Logga in för att svara.