-
Till Gubbarna i Cabarete..
Jag landar 19.40 imorgon kväll i Puerto Plata så jag är val i ProCab runt 21. Skulle va bra om någon är i lägenheten då. Har du ordnat säng till mig Pan?
Ses imorgon gubbar. Fi fan va gött!!
/Mackan
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Till Gubbarna i Cabarete..
Jag landar 19.40 imorgon kväll i Puerto Plata så jag är val i ProCab runt 21. Skulle va bra om någon är i lägenheten då. Har du ordnat säng till mig Pan?
Ses imorgon gubbar. Fi fan va gött!!
/Mackan
Hehe ska ta tag i det.. vi ser till att någon möter dig i receptionen ; )
//Pan
Gott att du kommit ivag mackan!!!!
synd att du inte kom hit bara… Vinden har kommit till isla de coche nu sa det ar pung tryck i 12an varje dag!!!
Hoppas att du far en kanon resa hur lange ska du vara ivag?
Ha de!
FF
Jassa Lill-Mackan. Sa det blev Cabarete till slut! Det kommer du gilla! Ha det superkul! Men som Fredde sager, trist att det inte blev Coche!
Ha det kul & halsa de andra!
/Anna
Tror detta stället passar mig bättre. Har varit här i 2 dagar och trivs skitbra redan! Kitade mycket igår i La Boca (filmade litta) och i vågorna utanför mynningen. Lite stökiga vågor men skönt att kitea efter 2 mån uppehåll. Har ni lärt er mkt i coche, verkar va bra ställe att lära sig nya grejer, men kanske inte något som jag skulle trivas jättebra i. Funderar på ta IKO-cert här men har inte betämt mig om jag orkar göra det.. Ha det gött där ner gubbar & anna X 2.
/Mackan
PS. När åker ni tillbaka till Skåne?
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.