Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tippen i dag? 031022 *DELETED*
-
Tippen i dag? 031022 *DELETED*
Publicerad av patrikol på 21 oktober, 2003 vid 19:54Inlägg raderat av patrikol
anonym-anvandare svarade 21 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
tippen suger fortfarande. fan värsta spotten jag åkt på. aldrig mer. båtjävlar överallt och byigare än hålan jhag kommer ifrån. om det kommer hända en olycka så är det där.
gustav
-
Om du kör till vänster om båtarna så har du hur mycket yta som helst, en av mina faviz spots dessutom fina riggnings ytor kan parkera ända nere vid vattnet och inte så jävla grundt, fungerar dock bara vid nord och nordost. Men det är ju bra att vi inte har samma åsikt, så slipper vi trängas
-
Fortfarande ingen som skall ut och kitea idag? Ser ut att bli hyffsad vind på Tippen kanonställe.
-
Svar till:
tippen suger fortfarande. fan värsta spotten jag åkt på. aldrig mer. båtjävlar överallt och byigare än hålan jhag kommer ifrån. om det kommer hända en olycka så är det där.
[/ QUOTE ]
Nå ja…och habo er världens säkraste ställe at surfa… om jag var tvungen att välja båtar äller beton hadde jag valt beton! säker på att du inte testade tippen i SV?
-
Om det blåser så kan vi ju ta ett försök. Solen skiner på oss ju! Men det skall ju vara vind.
-
Hey Patrik
Jag ringar dig når jag kommar till malmö.. kanske du funderade på att sticka ut tidligare än 15.30?.. i så fall kör jag ensam
-
Tippen funkar bra på N-NO, sen blir det byigt som fan
Logga in för att svara.