Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing tips på liten kite!

• tips på liten kite!

Publicerad av mikhogl på 9 maj, 2007 vid 21:46

Tja! Jag vill ha en liten kite som funkar när min bow 12 är överriggad, jag bor i umeå så det lär inte hända så ofta. Kanske bara ska användas någon gång per år så jag hade tänkt något billigt å beggat. Vad skulle funka bra? Något man ska akta sej för? Tack på förhand / micke

svinet svarade 18 år sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • hugeo

Medlem
    9 maj, 2007 vid 21:55

EH ripper 2008 års modell 8kvm, får hem en om 5 dagar…

• svinet

Medlem
    10 maj, 2007 vid 07:24

@mikhogl 382163 wrote:

Tja! Jag vill ha en liten kite som funkar när min bow 12 är överriggad, jag bor i umeå så det lär inte hända så ofta. Kanske bara ska användas någon gång per år så jag hade tänkt något billigt å beggat. Vad skulle funka bra? Något man ska akta sej för? Tack på förhand / micke

köp min 7,5a från 2006!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing tips på liten kite!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.