Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Titta pa var Sydafrikasida
-
Titta pa var Sydafrikasida
Publicerad av olandersson på 9 februari, 2004 vid 12:54http://www.nigobo.net/afrika2004
Halsn Henrik OLandersson och alla andra har nere
lars_k svarade 21 år, 2 månader sedan 10 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Knatte
Gäst9 februari, 2004 vid 16:36Det ser grymt härligt ut
-
Fan Henke!
Ni verkar haft en grymm dag igår 9/2!
Resan hem gick bra, tog ett par stänkare på planet sen var man på g.
Skicka mig ett mail så ska du få lite kuligt.Järnet //Ant
Hälsa Folket!!!! -
asså hur duktiga e sverige eliten på freestyle igentligen? eller hur duktig e olandersson rättare sagt. switchstanse chachoo å e-slider e väl inga trick man lär sig innan helikopterslaget direkt. sätter han dom eller e dom bara påbörjade? grymmt impad isåfall. de e man väl endå iof då man själv fortsätter nöta på vulcanon utan större framsteg
.
-
halla dar henke…vad har du for email? sa man kan emaila lite med dig!
halsn martin
-
Skiter fullständigt i att ni är där……och jag här
-12grader.Hörru sötnos Henke, kom hem nu….gillar inte att du är där!!!
-
ehhh. jadu tävlar man i europa cupen så är man ju inte så dålig.
Jag vet inte hur venskarna är jämfört med andra länder men vqrför skulle det vara så stor skillnad? -
nä iof så verkar ju de som e duktiga hålla till utomlands större delen av året så då e de väl inte så stor skillnad kanske. grymmt impad iaf. trodde bara de va campello som satte switchstanse chachoo. men men. utveklingen går fort fram.
-
Första fotot i galleriet med samma bräda klickad tre ggr i ett hopp är ju ett fantastiskt foto. Jag varken kan ta sådana foton… eller hoppa så….
Avundsjuka… -
Ja att de inte krockade med varandra i landningen!?
Fast jag trodde bara det fanns två bröder konstigt?
-
Fina grejjer!
Ser ut som om vi missade några riktigt bra dagar precis efter vi åkt.
-
Fan, är alla i Sydafrika nu eller… klickade på din länk och kikade på fotona och just nu känns det som uttrycket: Strö salt på såret. Jag får omvärdera min situation, dax att spara till resa. Dax att ta diskussion med tjejen om att de där inköpen av möbler är fullständigt onödigt.
Jag är djupt avundsjuk nu.
-
Inga möbler i världen är fina nog för att kompensera en sydafrika resa. Get you’re priorities right och ta med tjejjen ner istället. Mattias gjorde ju det och det funkade ju bra. Trots att vi hade väldigt roligt åt att de hela tiden hittade så många bra utflykter att göra när det blåste. Sydafrika är bäst inte minst om du ska ta med tjejan.
-
Fan va kul att ni gillar var sida, vi har nu ca 3 veckor kvar nu och det blaser jarnet// Andy S-66
Logga in för att svara.