Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Titta pa var Sydafrikasida

• endy

Medlem
    19 februari, 2004 vid 09:19

Fan Andy ni har det så jävla git, här hemma är det -4 och den enda tröst jag har är min flaska rom som snart e slut wink.gif

Har ni haft det grymt, hörde ni var i Scarborough?

Jag vet att ni ger järnet!

/Riamannen

Ps Hälsa boysen så gött!

• lars_k

Medlem
    19 februari, 2004 vid 10:14

Kom igen Andreas! Snart kör vi järnet i Ringenäs. Kan ju inte vara mer än en månad kvar nu.

Jo, visst fan är det deppigt att komma hem. Tröstlöst… =)

• endy

Medlem
    19 februari, 2004 vid 10:28

Ja fy fan, idag när man sett deras nya bilder känns det tungt, men vad gör man, jo planerar in en ny resa 6 månader istället wink.gif

Ja snart ska vi rocka i Ringenäs eller Vilshärad eller vad, bara jag får segla så skiter jag i vilket crazy.gif

• lars_k

Medlem
    19 februari, 2004 vid 11:37

6 månader…gött. Sydafrika eller? Jag funderar lite på Maui nästa vår…men det blir antagligen SA…eller nåt =)

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Titta pa var Sydafrikasida

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.