-
Tjej Näsby Park
tjena alla. var ute i Näsby Park idag för att kolla om det blåser. det blåste ganska bra. typ 6-7m/s. tyvärr tog jag inte mina grejer med mig. FAN! såg en tjej som var ute. är det nån som har sett henne förut?

Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Tjej Näsby Park
tjena alla. var ute i Näsby Park idag för att kolla om det blåser. det blåste ganska bra. typ 6-7m/s. tyvärr tog jag inte mina grejer med mig. FAN! såg en tjej som var ute. är det nån som har sett henne förut? 
nej…har inte sett henne men jag brukar köra i Lidingö
kul för dig!
Nästan lika kul som att svara på egna inlägg eller?
erhmmm….

Hahaha, fy fan vad dåligt, snacka om taskigt närminne….
Jag var ute och vindsurfade i fredags förra veckan och såg 2 killar som var ute och rippade.
Är det någon som sett dem förut?
killen som startade denna tråden kan fan inte ha många läsk i backen…
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.