Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing TJEJHELG!! – Kite Chicks weekend!!!!!

  • TJEJHELG!! – Kite Chicks weekend!!!!!

    Publicerad av annas på 11 maj, 2005 vid 09:21

    Det blir tjejhelg/Girl Camp i Skåne (Habo Ljung, Landskrona eller Näset beroende på vindriktning) helgen den 4-5e juni (alt 28e-29e maj) av Anna Olsson och Anna Sparre.
    Helgen blir som en långkurs med utbildning både för nybörjare och för er som redan provat en del. Om intresset är stort kommer det dessutom bli “trick clinics” någon av helgerna där vi hjälper er att lära er hoppa, köra unhooked, göra kiteloops eller vad ni har lust att lära er.

    Exakta tider/schema och priser kommer snart

    Hör av er till [E-post]anna@kiteteam.se;[/E-post] [E-post]annao77@hotmail.com;[/E-post] 0731 518757 om ni är intresserade

    fredrik-no1 svarade 18 år, 11 månader sedan 15 Medlemmar · 24 Svar
  • 24 Svar
  • patrikol

    Medlem
    11 maj, 2005 vid 21:35

    Vi kommer oavsätt om det blåser! wink.gif

  • olinda

    Medlem
    12 maj, 2005 vid 11:12

    Jag kommer jätte gärna på liiiite crasyyyy Giiirl power.

    — Linda

  • annas

    Medlem
    13 maj, 2005 vid 09:22

    Oj oj, ni som hörde av er innan torsdag kl 16, kan ni emaila mig igen.. Lina vet jag tex. Ominstallerade lite grejor på datorn och har tappat bort en del email.. crazy.gif

  • arnolderik

    Medlem
    17 maj, 2005 vid 07:27

    Anna!

    När kommer mera info om Tjejhelgen?? När blir det osv?
    Jag har lovat att sponsra frugan nämligen…

  • mrsmille

    Medlem
    17 maj, 2005 vid 10:00

    Även jag undar när det kommer att bli av? Kommer att vara nere i Malmö söndagen den 29/5. Det hade varit skoj att kika lite, kanske även testa selen som du vill sälja (om den finns kvar, vill säga)

    Jag håller tummarna för att det ska blåsa den helgen!

  • annas

    Medlem
    17 maj, 2005 vid 10:06

    Sitter och sätter ihop det nu. Lite svårt att hålla kontakten med Anna Olsson den lyxliraren som glider omkring i Venezuela i en vecka till.. Ni får bärga er en dag till medan jag fixar rabatter på utrustning till alla tjejer smile.gif Men satsa på den 4e till 5e juni och be till vindgudarna. Selar får gärna provas den 28e ändå smile.gif

  • annas

    Medlem
    17 maj, 2005 vid 17:22

    Info om tjejhelgen:
    Den 4e och 5e juni är det dags för vår tjejhelg! Vi träffas på lördag förmiddag och kommer att köra 3 grupper, dvs. olika kurser beroende på hur mycket man har kitat tidigare.

    -Nybörjare
    -Fortsättning 1: Har gått en hel kurs, har koll på styrning av kite, har bodydraggat mm och eventuellt försökt komma upp på bräda.
    -Fortsättning 2: Kommer upp på brädan och har egen utrustning.(om någon saknar utrustning så maila så löser vi det på bästa sätt)

    Är det någon som är intresserad av en ”fortsättning 3”, dvs någon form av trick clinic så hör av er så ordnar vi det också.

    Förutom att försöka lära er allt vi kan så kommer vi att ordna med grill(ar) (om vädret tillåter) på lördag kväll. Det finns också möjlighet att köpa begagnade prylar och vi har bra erbjudanden på Takoon– och Slingshotgrejor, GUL-våtdräkter, Tablas custombrädor, Augustbrädor mm.

    Priser:
    Nybörjare samt Fortsättning 1: 1795 kr
    Fortsättning 2: 1195 kr

    Prisskillnaden beror på att fortsättning 2 har mer självständiga övningar och egen utrustning. För övrigt så ingår all utrustning, men har ni en egen våtdräkt, kite eller något annat så ta gärna med det.

    Anmälningar görs till anna@kiteteam.se och annao77@hotmail.com . Senast den 28e maj vill vi ha din anmälan och betalning (detaljer skickas via email vid anmälningen).

    Ta med er vind och ett glatt humör!!
    Hälsningar Anna & Anna

  • annas

    Medlem
    19 maj, 2005 vid 18:33

    Kite Chicks http://www.kitechicks.com sponsrar oss med schyssta rash guards!

  • sanna

    Medlem
    19 maj, 2005 vid 19:55

    näh! fan vad najs…

  • kicki

    Medlem
    21 maj, 2005 vid 21:03

    Hej Anna!
    Jag ska hälsa från Petra och Luimi (Luis Miguel från Cabarete). Jag träffade dem idag på en tävling i Belgien.
    Lycka till med tjejhelgen. Hade varit kul om jag kunde vara med men det får bli nästa gång.
    Kram,
    Kicki

  • annapanna

    Medlem
    1 juni, 2005 vid 12:00

    Oj, vad kul. Såg inte detta förrän idag men vi har planerat kite-helg i Skåne just denna helgen.

    Är det för sent at anmäla sig till nån av kurserna?

    /Anna

  • pjoter

    Medlem
    1 juni, 2005 vid 14:58

    ni har tänkt på att de ska va en stor vindsurftävling i lomma/habo ljung nu i helgen också va?

  • annas

    Medlem
    2 juni, 2005 vid 10:36

    Alla vindprognoser pekar mot en lyckad helg!! Jihoo!
    Jättekul att så många tjejer anmält sig!
    Under hela helgen kommer vi ha 20% rabatt på nya TAKOON-prylar. För att spana in grejorna och se ordinarie priser – gå in på kitesurfing på http://www.blahimmel.com
    (Killar, ni behöver inte sätta på er peruk och kjol, utan kan också kontakta oss för att beställa, men bara under helgen.)

  • kaiser

    Medlem
    2 juni, 2005 vid 11:01

    bra anna. tror det blev olagligt med könsdiskriminerande prissättning nu vid årsskiftet oxå.

  • annas

    Medlem
    2 juni, 2005 vid 11:17

    förresten, vindsurfarna håller inte till där vi är.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing TJEJHELG!! – Kite Chicks weekend!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.