Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tjen penge til surfudstyr på en let måde….

  • Tjen penge til surfudstyr på en let måde….

    Publicerad av anonym-anvandare på 3 december, 2001 vid 19:30

    Hej surfere og kitere…..
    Syntes lige i skulle have chancen ligesom alle de danske surfere der indtil videre har tjent en del penge på denne lette måde. Det i gør er at signe up på følgende link, følg instruktionerne og om tre minutter er i ansat hos Nitroclicks i USA. De sender så en masse småjobs til Jeres mail, hvert job giver 4 – 8 dollars og når i har tjent 500 $ kommer der en check til Jer, som i kan bruge på nyt surf gear….. Jeg har brugt nogle få timer på det de sidste 3 uger og har nu tjent 300 dollars, så jeg når nok de 500 $ inden jul…. Den er god nok, der er flere danske surfere der har fået udbetalt 600 til 800 $ på første check, så bare meld Jer til og det kører på skinner….

    sign up her:

    http://www.nitroclicks.com/join.phtml?michael_goya

    Og ja, jeg tjener lidt på at i melder Jer til men det er peanuts i forhold til hvad I selv kan tjene på dette…
    Hilsen Michael
    Go´wind til jer alle….

    anonym-anvandare svarade 22 år, 5 månader sedan 8 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 december, 2001 vid 20:39

    Vad är det här för jävla skit ?
    Stick till Grekland och sälj andelsresor eller nåt och lämna konfen ifred.
    /Gammeldansken

  • frank

    Medlem
    3 december, 2001 vid 20:42

    är såna här grejer nåt att lita på, isåfall vekar det ju väldigt bra, eller finns det någon risk med det?

  • jonas-j

    Medlem
    3 december, 2001 vid 20:43

    Jag måste säga att det låter jävligt skumt bara tjäna pengar så där

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 december, 2001 vid 20:51

    Hej til Jer der lyder lidt kritiske, der er ingen risiko overhovedet ved det, man skal som sagt bare melde sig til og udføre diverse småjobs….
    Det kan være at melde sig til at få en nyhedsmail eller bare at logge ind på en homepage og så ikke mere, er der et job hvor man skal angive Visa kortnummer så spring den over, der er også jobs der kun gælder for amerikanske statsborgere, dem kan I heller ikke løse, men af de 35 opgaver jeg har fået har de 30 været letløselige de 5 var umilige for mig som dansker….
    Håber det hjalp på Jeres spørgsmål….
    Mic

  • _frippe_

    Medlem
    3 december, 2001 vid 21:02

    Jag tvivlar på att det ligger någon sanning i det där. Mer troligt hamnar din mailadress i någon spam-lista som resulterar i en massa skit-mail i din inbox. Hur som helst tycker jag inte att det där hör hemma på konfen.

  • oscar

    Medlem
    4 december, 2001 vid 08:22

    Och du tjänar pengar när vi registrerar oss på din länk nedan.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 december, 2001 vid 20:56

    Ja jeg tjener penge når i melder Jer til, faktisk får jeg hele 10 % af alt hvad i tjener selv, men når I selv er meldt til kan i jo bare gøre det samme som jeg gør….
    Michael

  • wisco

    Medlem
    5 december, 2001 vid 13:35

    har du fått några pengar? Jag anmälde mej och klickade ihop ca 80$, men nästa dag när jag kollade hade jag bara 6!! (och en sjuhelvetes massa nya skitmail)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 december, 2001 vid 14:40

    Hej, jeg har indtil videre næsten 300 $ på min konto, checken kommer først når man når 500 $….
    Du må gøre et eller andet forkert, læs lige instruktionerne igen, det er altså ret nemt…..
    Michael

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 december, 2001 vid 20:07

    …som puckot vill!

    Det finns ingen i hela välden som ger bort pengar gratis!
    Tro FAAN att det är något lurt bakom skiten!

    Hur många 5 dollar tror ni “företaget” skulle behöva dela ut om det funkade?
    Hur lång tid tror ni att det skulle ta innan varenda jävla kotte skulle försöka tjäna pengar på detta?
    Och vem FAAN skulle ha ett företag som delar ut pengar till folk som surfar till vissa saiter på internet?

    KOM INGEN NU!!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 december, 2001 vid 21:23

    Hej – måske du lige skulle prøve at checke deres hjemmeside inden du bare brokker løs på svensk…. Der er da masser af firmaer der betaler folk for at surfe på internettet, det kan du da ikke blive overrasket over, giv det dog en chance istedet for at hidse dig op, jeg skal nok fortælle dig personligt hvad jeg har købt for de lettjente penge i min lokale surfbutik når min første check kommer ind af døren….
    Mic
    PS: til I andre som har meldt Jer til, kan i ikke lige skrive hvor let det egentlig er !!!! Og til Jer som overvejer det, ja I kan altid melde Jer til på følgende adresse og se om I gider bruge lidt tid på det….

    http://www.nitroclicks.com/join.phtml?michael_goya

    Have fun….

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 december, 2001 vid 22:10

    Hej du……
    100 $ tjent på kun 4 dage, det er da vældig braaa, nu har jeg rundet 400 $ og det er snart tid til at få en check fra Nitroclicks….

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 december, 2001 vid 22:41

    Jag har kollat upp Nitroclicks och det är Ku Kux Klan som ligger bakom hela skiten. Danskarna är ju som bekant fientligt inställda till “icke danskar” så man undrar ju vad fan den här typen gör på svenska konfen för vindsurfing.
    /Baltasar

  • surferboy

    Medlem
    12 december, 2001 vid 23:40

    Sluta spamma med ditt jävla pyramidspel nu!! Skaffa ett jobb istället!

    Man får ju ha väldigt lite för sig på dagarna för att få för sig att fördriva tiden med något sådant här skit.

  • kapten-k

    Medlem
    13 december, 2001 vid 04:56

    Japp detta är bara kvalificerat skräp…
    Vill man fördriva tide e det roligare att hacka sidan i stället…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tjen penge til surfudstyr på en let måde….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.