Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Top secret Party/roadtrip – Skåne

• jonaish

Medlem
    26 november, 2006 vid 10:41
    tattar sourra wrote:
    jonaish wrote:
    Tattar sourra: Om du trycker på min signatur så kommer en röst läsa upp vad jag skriver, kanske blir lättare för dig att förstå när någon läser upp de, än att du försöker läsa själv 😉
    hahahaa…gonatt på dig..

Tjusig sär skrivning. Du är för övrigt så felstöpt att det inte liknar någonting, kom inte och kalla mig för tattare ditt Pulver. Först när du har åldern inne för Tingvallas inre kammare tycker jag du kan börja dryga dig. Det är bara dryga 300 dagar kvar, börja ladda.

Men ”sär skrivning” är jöö ett ord!

ooooj! Jag skrev ”lättar” när de ska va ”lättare” och ”go natt” när de ska va ”gonatt”
    (bäst å rätta till de du!)

Vad är ”felstöpt”? Är det när man har stöpt ljus på fel sätt lr ?

• fifi

Medlem
    26 november, 2006 vid 23:25

Bilder o film hör jag det ryktas om från er roadtrip….

• gh0st

Medlem
    27 november, 2006 vid 08:03

Ja det blev lite bilder o lite sjuka videoklipp som jag hoppas aldrig når offentligheten 😉

• jonaish

Medlem
    27 november, 2006 vid 08:37
    gh0st wrote:
    Ja det blev lite bilder o lite sjuka videoklipp som jag hoppas aldrig når offentligheten 😉

våga du inte snacka med mig i telefon ?!?!

• edorf

Medlem
    27 november, 2006 vid 08:37

Ja tur att johan sitter utan internet.. haha för det togs en del friska närbilder…

hahah

• edorf

Medlem
    27 november, 2006 vid 08:38

Ja tur att johan sitter utan internet.. haha för det togs en del friska närbilder…

hahah…..

• skotten

Medlem
    27 november, 2006 vid 10:34

hahahahaha oooh yeah… well you know what they say, What happens on the east coast, stays on the east coast!!! hahaha. I am getting flashbacks looking at these pictures hahaha. And I finally got all my EH tattoos off thanks… ”come on guys, I made you dinner” hahaha

• edorf

Medlem
    27 november, 2006 vid 11:39

haha, the tattoos was for you being so responsable and just drinking 3 beers and going to bed before every one else… haha!!

• mjersen

Medlem
    27 november, 2006 vid 13:12

gifflar, nudlar öl och gifflar..

• gh0st

Medlem
    27 november, 2006 vid 13:47
    jonaish wrote:
    gh0st wrote:

Hade inte den minsta lust att prata med dig i telefon när jag var på bra humör.

• jonaish

Medlem
    27 november, 2006 vid 13:51
    gh0st wrote:
    jonaish wrote:
    gh0st wrote:

Hade inte den minsta lust att prata med dig i telefon när jag var på bra humör.

hahahaaa…..Någon jag snacka med sa att du va på dåligt humör !

• krillan82

Medlem
    27 november, 2006 vid 15:31

Klart som fan man blir på dåligt humör när man hör ditt namn. Jävligt sött att du skrev ett PM till mig innan…

• jonaish

Medlem
    27 november, 2006 vid 15:38
    Krillan82 wrote:
    Klart som fan man blir på dåligt humör när man hör ditt namn. Jävligt sött att du skrev ett PM till mig innan…

hehe…de va inte bara du som fick PM //brevkompis

Eftersom ingen sa va dom hette förutom edorf och skotten (tror jag de va?), så undrar jag vilka de va som jag snacka med den kvällen!!

Nåååå gubbs, vem av er, va det mer?!?!

Och en fråga till…När jag försökte fråga någon vilka som va där så va det en som sa att typ 3 niklas va där å en bög.. vem va bögen 😀 !?!?

• pjoter

Medlem
    27 november, 2006 vid 16:39

dags å visa filmen gubbar!

Tack för en go dag förresten! synd man inte kunde stanna å slåss på kvällen.

• fifi

Medlem
    27 november, 2006 vid 16:41

Filmen vill jag också se….om den är topsecret så mjölkar jag er på den sen i alla fall, moahahahaha

Sida 2 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Top secret Party/roadtrip – Skåne

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.