Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Top secret Party/roadtrip – Skåne
-
tattar sourra wrote:jonaish wrote:Tattar sourra: Om du trycker på min signatur så kommer en röst läsa upp vad jag skriver, kanske blir lättare för dig att förstå när någon läser upp de, än att du försöker läsa själv 😉
hahahaa…gonatt på dig..Tjusig sär skrivning. Du är för övrigt så felstöpt att det inte liknar någonting, kom inte och kalla mig för tattare ditt Pulver. Först när du har åldern inne för Tingvallas inre kammare tycker jag du kan börja dryga dig. Det är bara dryga 300 dagar kvar, börja ladda.
Men ”sär skrivning” är jöö ett ord!
ooooj! Jag skrev ”lättar” när de ska va ”lättare” och ”go natt” när de ska va ”gonatt”
(bäst å rätta till de du!)Vad är ”felstöpt”? Är det när man har stöpt ljus på fel sätt lr ?
-
Ja det blev lite bilder o lite sjuka videoklipp som jag hoppas aldrig når offentligheten 😉
-
gh0st wrote:Ja det blev lite bilder o lite sjuka videoklipp som jag hoppas aldrig når offentligheten 😉
våga du inte snacka med mig i telefon ?!?!
-
Ja tur att johan sitter utan internet.. haha för det togs en del friska närbilder…
hahah
-
Ja tur att johan sitter utan internet.. haha för det togs en del friska närbilder…
hahah…..
-
hahahahaha oooh yeah… well you know what they say, What happens on the east coast, stays on the east coast!!! hahaha. I am getting flashbacks looking at these pictures hahaha. And I finally got all my EH tattoos off thanks… ”come on guys, I made you dinner” hahaha
-
haha, the tattoos was for you being so responsable and just drinking 3 beers and going to bed before every one else… haha!!
-
jonaish wrote:gh0st wrote:Ja det blev lite bilder o lite sjuka videoklipp som jag hoppas aldrig når offentligheten 😉
Hade inte den minsta lust att prata med dig i telefon när jag var på bra humör. -
gh0st wrote:jonaish wrote:gh0st wrote:Ja det blev lite bilder o lite sjuka videoklipp som jag hoppas aldrig når offentligheten 😉
Hade inte den minsta lust att prata med dig i telefon när jag var på bra humör.hahahaaa…..Någon jag snacka med sa att du va på dåligt humör !
-
Klart som fan man blir på dåligt humör när man hör ditt namn. Jävligt sött att du skrev ett PM till mig innan…
-
Krillan82 wrote:Klart som fan man blir på dåligt humör när man hör ditt namn. Jävligt sött att du skrev ett PM till mig innan…
hehe…de va inte bara du som fick PM //brevkompis
Eftersom ingen sa va dom hette förutom edorf och skotten (tror jag de va?), så undrar jag vilka de va som jag snacka med den kvällen!!
Nåååå gubbs, vem av er, va det mer?!?!
Och en fråga till…När jag försökte fråga någon vilka som va där så va det en som sa att typ 3 niklas va där å en bög.. vem va bögen 😀 !?!?
-
dags å visa filmen gubbar!
Tack för en go dag förresten! synd man inte kunde stanna å slåss på kvällen.
-
Filmen vill jag också se….om den är topsecret så mjölkar jag er på den sen i alla fall, moahahahaha
Logga in för att svara.