Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Top secret Party/roadtrip – Skåne

• fifi

Medlem
    27 november, 2006 vid 16:47

hoppas den innehåller mycket förnedrande bilder…och det gör den lite efter vad jag hört på ryktesvägen..

• pjoter

Medlem
    27 november, 2006 vid 16:56

Den filmen innehåller nog en hel del du kan ”mjölka”….

• krillan82

Medlem
    27 november, 2006 vid 17:00

Jaaa jag vill också se film… skynda skynda

• fifi

Medlem
    27 november, 2006 vid 17:03

Kul, kul mycket kul

• mjersen

Medlem
    27 november, 2006 vid 17:55

ska lägga in filmen på datorn nu o se om jag kan klippa ihop en hyffsat rumsren bit av den =)

• pjoter

Medlem
    27 november, 2006 vid 17:57

borde väl bli 1 min eller nåt. Sen kan ni släppa den ocensurerade 40 min versionen till jul.

• edorf

Medlem
    27 november, 2006 vid 20:20

njae ,, jag fick juh en del åkning på min kamera… haha eller iaf 2 min,, men annars kan vi släppa med lite extreme riggning av kites på falstebobeachen..

• edorf

Medlem
    27 november, 2006 vid 20:21

njae ,, jag fick juh en del åkning på min kamera… haha eller iaf 2 min,, men annars kan vi släppa med lite extreme riggning av kites på falstebobeachen.. ;D

men 30 minuters nudelfrossa är aldrig fel,, speciellt inte om de kostar 1,45 kr styck!!!!!;D

• skotten

Medlem
    27 november, 2006 vid 21:53

I will not allow my nakedness to grace the silver screen!!!

• aka_kalle

Medlem
    28 november, 2006 vid 01:07

hupp med lite bilder nu da!

• gh0st

Medlem
    28 november, 2006 vid 08:00

Tror det blir svårt att hitta ens en minut som är rumsren. Kameran sabbade på stranden men vi fick igång den på kvällen igen och riggade upp den framför suparbordet… sicken jävla dålig idé det var…

• edorf

Medlem
    28 november, 2006 vid 08:04

haha i värsta fall får vi fly med dig nicke…

• skotten

Medlem
    28 november, 2006 vid 12:40

we really shouldnt say to much guys, or everyone will want to come to the next one!!!, I know which bed I am having, I aint climbing those stairs!!!

• edorf

Medlem
    28 november, 2006 vid 13:20

haha, och jag vill ha fortsatt möjlighet att kunna ligga och skeda ;D hahaah

• skotten

Medlem
    28 november, 2006 vid 13:23

lol well I am ok with spooning, but for god sakes man dont wear what you did the last time! lol… and I aint talking about the YMCA helmet!

Sida 3 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Top secret Party/roadtrip – Skåne

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.