Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Top secret Party/roadtrip – Skåne
-
hoppas den innehåller mycket förnedrande bilder…och det gör den lite efter vad jag hört på ryktesvägen..
-
ska lägga in filmen på datorn nu o se om jag kan klippa ihop en hyffsat rumsren bit av den =)
-
borde väl bli 1 min eller nåt. Sen kan ni släppa den ocensurerade 40 min versionen till jul.
-
njae ,, jag fick juh en del åkning på min kamera… haha eller iaf 2 min,, men annars kan vi släppa med lite extreme riggning av kites på falstebobeachen..
-
njae ,, jag fick juh en del åkning på min kamera… haha eller iaf 2 min,, men annars kan vi släppa med lite extreme riggning av kites på falstebobeachen.. ;D
men 30 minuters nudelfrossa är aldrig fel,, speciellt inte om de kostar 1,45 kr styck!!!!!;D
-
I will not allow my nakedness to grace the silver screen!!!
-
Tror det blir svårt att hitta ens en minut som är rumsren. Kameran sabbade på stranden men vi fick igång den på kvällen igen och riggade upp den framför suparbordet… sicken jävla dålig idé det var…
-
we really shouldnt say to much guys, or everyone will want to come to the next one!!!, I know which bed I am having, I aint climbing those stairs!!!
-
haha, och jag vill ha fortsatt möjlighet att kunna ligga och skeda ;D hahaah
-
lol well I am ok with spooning, but for god sakes man dont wear what you did the last time! lol… and I aint talking about the YMCA helmet!
Logga in för att svara.