Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Top secret Party/roadtrip – Skåne
-
Låter som en jeevligt galen helg… vad hände där på ostkusten egentligen. Eller vill man veta
-
ooo vaaarför e ja inte me på slemmigheter jag som e så bra på det =(
ps nicke jag kan ju leka sjöjungfru =))))))))))
-
SNÄLLA SLUTA SNACKA!!! SKICKA UPP LITE MATERIAL FFS… HUR SLÖ KAN MAN VA…
Är detta den nya serien man ska följa nu när Prison tar uppehåll?
-
hahahhaaha NOTHING shall be posted from the party.. maybe a few hangover pics… Party HQ and a windless hangover morning
-
Marcel_101 wrote:ooo vaaarför e ja inte me på slemmigheter jag som e så bra på det =(
Hahaha, klart att du ska med nästa gång!
-
aaaaeh jag postar lite bilddeer när jag kommer hem…. vi kan inte vara allt för hemliga …:D
-
gh0st wrote:Marcel_101 wrote:ooo vaaarför e ja inte me på slemmigheter jag som e så bra på det =(
Hahaha, klart att du ska med nästa gång!
gööööttt =)
-
good to have you onboard Marcel, and remember, what happens on the east coast, stays onthe east coast 😛
-
Gött att höra ifrån dig då och gullet… Hoppas du har kalas… Här i Habo har vi haft 2v med stadig västlig vind 10m/s. och ca 27grader i vattnet. Lite problem att få plats att rigga pga alla topplessbrudar. Hur har du det?
-
skotten wrote:good to have you onboard Marcel, and remember, what happens on the east coast, stays onthe east coast 😛
i promise, i will pledge the secret outh (stavning)
-
Krillan82 wrote:Gött att höra ifrån dig då och gullet… Hoppas du har kalas… Här i Habo har vi haft 2v med stadig västlig vind 10m/s. och ca 27grader i vattnet. Lite problem att få plats att rigga pga alla topplessbrudar. Hur har du det?
Haha sounds like last summer, I remember doing the walk of shame up the nuddie beach a couple of times lol nicks got a good horror story about an old dude!.
-
hahah det hände rasmus o mig en gång, vi var på böda o jättenybörjare. folk överallt i vattnet så vi började gå längs stranden för att hitta lite utrymme…
gick runt en udde o PADAAAAA massor av plats!
-”vad konstigt, här är ju lika fint.”
-”aja, vi riggar väl?”sagt o gjort, men när jag ska starta rasmus börjar han skratta, jag vänder mig om o möter ”herr överviktig med grymt mkt hår på ryggen men tack o lov en rejäl kulmage som döljer petternicklas”…men fläskig fru.
spritt språngande bägge två.Nakna gubben: -man måste vara 4 för det här va?
rasmus o jag: NEJ! (i dödsångest)(sen pep vi ut kvickt som satan)
Logga in för att svara.