Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Top secret Party/roadtrip – Skåne

• gh0st

Medlem
    30 november, 2006 vid 07:52
    lina wrote:
    Nakna gubben: -man måste vara 4 för det här va?

Hahaha, sicken härlig raggningsreplik!

• skotten

Medlem
    30 november, 2006 vid 10:08

hahahahahahahaha nice one!!! Clearly the old guy was still on his game!

• johanw

Medlem
    30 november, 2006 vid 11:08
    edorf wrote:
    njae ,, jag fick juh en del åkning på min kamera… haha eller iaf 2 min,, men annars kan vi släppa med lite extreme riggning av kites på falstebobeachen.. ;D

men 30 minuters nudelfrossa är aldrig fel,, speciellt inte om de kostar 1,45 kr styck!!!!!;D

hehe ja de va nice, gött att vi fick bo i din ”stuga”:tongue: snart dax igen tycker jag!! har lite bilder som kommer upp sen när mitt internet fungerar igen.. men dom e duktigt sencurerade:smirk:

• edorf

Medlem
    30 november, 2006 vid 11:22

stugan har numera döpts om till EastCoast HQ haha..

ja när kommer ditt internet upp, jag är sugen på att se osencurarende bilder ocskå!!!

• johanw

Medlem
    30 november, 2006 vid 11:27

e du säker har några riktigt vidriga på dig=D vet ifan internet e nog i gång nästa vecka hoppas jag!!

• edorf

Medlem
    30 november, 2006 vid 11:30

Ja jag hoppas för din egen skull att underbordet picsen är borta.. verkligen under bältet… ;D
    så fort de kommer igång så måste du skicka picsen…

• johanw

Medlem
    30 november, 2006 vid 11:32

japp ska ni ska få dom alla, men på internet kommer inte alla upp!

• skotten

Medlem
    30 november, 2006 vid 11:35

phfffew….

• gh0st

Medlem
    30 november, 2006 vid 13:18

Tack gode gud =) Men den däringa underbordet bilden kan ju komma upp tycker jag =) ingen vet ju vem det är ; )

• skotten

Medlem
    30 november, 2006 vid 13:37

hahaha Unless they read frodes post. I will have the pics tomorrow, I will msn them round to ya all.

• edorf

Medlem
    30 november, 2006 vid 17:15

great!!…. men även ingen vet vem det är så kan det vara stötande för folk som är under 18.. kanske kör moppe och bor österut… 😉

• edorf

Medlem
    30 november, 2006 vid 17:47

@gh0st]Tack gode gud =) Men den däringa underbordet bilden kan ju komma upp tycker jag =) ingen vet ju vem det är )[/QUOTE wrote:

great!!…. men även ingen vet vem det är så kan det vara stötande för folk som är under 18.. kanske kör moppe och bor österut… 😉

• jonaish

Medlem
    30 november, 2006 vid 18:07
    edorf wrote:
    aaaaeh jag postar lite bilddeer när jag kommer hem…. vi kan inte vara allt för hemliga …:D

kom igen nu Frode…;)

• edorf

Medlem
    30 november, 2006 vid 18:20

ja, ok lovade så jag slänger väl upp några bilder…

• gh0st

Medlem
    30 november, 2006 vid 19:11

Jag tror vi kan visa lite mer än så.

Sida 5 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Top secret Party/roadtrip – Skåne

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.