Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Top secret Party/roadtrip – Skåne
-
lina wrote:Nakna gubben: -man måste vara 4 för det här va?
Hahaha, sicken härlig raggningsreplik!
-
hahahahahahahaha nice one!!! Clearly the old guy was still on his game!
-
edorf wrote:njae ,, jag fick juh en del åkning på min kamera… haha eller iaf 2 min,, men annars kan vi släppa med lite extreme riggning av kites på falstebobeachen.. ;D
men 30 minuters nudelfrossa är aldrig fel,, speciellt inte om de kostar 1,45 kr styck!!!!!;D
hehe ja de va nice, gött att vi fick bo i din ”stuga”:tongue: snart dax igen tycker jag!! har lite bilder som kommer upp sen när mitt internet fungerar igen.. men dom e duktigt sencurerade:smirk:
-
stugan har numera döpts om till EastCoast HQ haha..
ja när kommer ditt internet upp, jag är sugen på att se osencurarende bilder ocskå!!!
-
e du säker har några riktigt vidriga på dig=D vet ifan internet e nog i gång nästa vecka hoppas jag!!
-
Ja jag hoppas för din egen skull att underbordet picsen är borta.. verkligen under bältet… ;D
så fort de kommer igång så måste du skicka picsen… -
japp ska ni ska få dom alla, men på internet kommer inte alla upp!
-
Tack gode gud =) Men den däringa underbordet bilden kan ju komma upp tycker jag =) ingen vet ju vem det är ; )
-
hahaha Unless they read frodes post. I will have the pics tomorrow, I will msn them round to ya all.
-
great!!…. men även ingen vet vem det är så kan det vara stötande för folk som är under 18.. kanske kör moppe och bor österut… 😉
-
edorf wrote:aaaaeh jag postar lite bilddeer när jag kommer hem…. vi kan inte vara allt för hemliga …:D
kom igen nu Frode…;)
Logga in för att svara.