Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing torhamn lr sandviken i helgen

• stoffe1980

Medlem
    10 november, 2006 vid 19:41

ja vi ska till torhamn eller rättare sagt gissleviken i morgon vi är nog där vid 1130

• matte_c

Medlem
    10 november, 2006 vid 19:56

Vi kör på gissleviken imorgon. är där vid halv tolv

ser ut att kunna bli ganska najs. till och med med lite regn kan man nog få pumpa upp elvan

• kru81

Medlem
    13 november, 2006 vid 09:52

hur va surfingen i gissleviken i helgen..

• stoffe1980

Medlem
    13 november, 2006 vid 18:22

det va kallt som fan. Jag fick 3 min surf sen lossnade draken från bommen så det blev att reda ut lintrassel resten av tiden. Så djävla förbannad. vem är du?

• tuben

Medlem
    14 november, 2006 vid 14:23

stoffe. så du fortsätter misshandla min kite! 🙂

kommer du inte överrens med den eller?

• stoffe1980

Medlem
    14 november, 2006 vid 17:08
    Tuben wrote:
    stoffe. så du fortsätter misshandla min kite! 🙂

kommer du inte överrens med den eller?
    haha! Jag misshandlar alla mina kites förra gången satte jag min 17 i en tall. Jag är vell jävligt klantig av naturen helt enkelt:grin:

• kru81

Medlem
    16 november, 2006 vid 08:49

ska ni ut till helgen, ser ut som att d ska blåsa bra ..s sv.. d funkar väl i torhamn

• stoffe1980

Medlem
    16 november, 2006 vid 18:34

kanske, men då blir det tidigt. Jag ska på ett jävla dop kl 1

• matte_c

Medlem
    16 november, 2006 vid 22:37

klart vi ska ut. vet inte vilken dag bara. gissleviken funkar bra i s- sv och torhamn sv till nv

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA