Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Torkelstorp i em?

• Torkelstorp i em?

Publicerad av mangsta på 1 september, 2009 vid 08:47

Nån som ska surfa Torkelstorp i em? Solen skiner o det kommer fr SO så sjukt sugen men min tjej har snott bilen!

Om nån fr Götet skall neråt så tar jag gärna rygg om det finns plats i bilen.

//Mangan 0709-351853

mangsta svarade 15 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • dabban

Medlem
    1 september, 2009 vid 09:08

Jag ska ner vid 14-15 tiden, har två platser kvar i bilen. Jag bor i kungsbacka så kan du ta dig till kba station så plockar jag dig =) mitt nr e 0708-794289

• Frallan?

Gäst
    1 september, 2009 vid 09:12

Jag åker från jobbet i Gamlestan Gbg vid 16 idag. Ring om du vill ha en plats i bilen. 0733-776052

/Fredrik

• smaskens

Medlem
    1 september, 2009 vid 10:52

Ååh era måcklisar. Hälsa leran, sumpgasen och sjögräset…

• mangsta

Medlem
    1 september, 2009 vid 11:29

Yes! Nu har man fått tag på bilen igen…drar ner mot Torkel om 10 min, hoppas att jag får sällskap av er andra inom kort…:)

//Mangan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Torkelstorp i em?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.