-
Torkelstorp imorgon?!
Prog ser ju för jivvla sweet ut helt klart, men frågan är om det är surfbart utan sjögräsfena? Något TT pro som har koll på läget..koll på sjögräs nivån. Tacksam för svar, MVH JOHN RÄÄMBOOOOooooOOOoooo
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torkelstorp imorgon?!
Prog ser ju för jivvla sweet ut helt klart, men frågan är om det är surfbart utan sjögräsfena? Något TT pro som har koll på läget..koll på sjögräs nivån. Tacksam för svar, MVH JOHN RÄÄMBOOOOooooOOOoooo
I princip alltid sjögräsfena, ibland tidigt på säsong kan det funka utan.
Kör du vågfena så kan det kanske funka, men jag har testat vid tillfällen när vattnet är grumligt och man ser inte mycket gräs, bytt till crossover men blivit besviken av all skit som fastnar.
Så se till att he en med….
:-)Bengt
Tack som fasen Bengt. Blir till att skaffa en weed fena framöver. Får la se om det blir torkel endå idag, eventuellt draget…
Svensson61, nyss hemkommen från TT och kan lova dig att jag aldrig kommer sätta mina prylar där igen utan att jag är ägare av en sjögräs fena!!!
Ahh d såg inte ut å ståppa dajj ändå mr switch kåno 😄
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.