Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö eller Fituna! Jag är sugen på att fota!

• Torö eller Fituna! Jag är sugen på att fota!

Publicerad av danielskilbergfoto på 5 juli, 2010 vid 21:11

Hejsan!
    Jag heter Danne. Är ny på forumet här. Jag är fotograf och är sugen på att testa att fota surfing mm.
    Har varit ute på Torö Stenstrand 2 gånger men då har ingen varit där.
    Har också varit i Fituna och kollat läget, men är osäker på vart folk brukar surfa.

Om det är någon som ska till Torö eller Fituna i helgen och inte har något emot att jag fotar så får ni gärna skicka pm till mig.

Och om någon har koll på vart i Fituna folk surfar så får ni gärna berätta.

MVH/Danne

danielskilbergfoto svarade 15 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • ollos

Medlem
    10 juli, 2010 vid 18:44

Du kan ju alltid kolla här http://spotguide.kicks-ass.net/ efter Fituna etc. Om du hamnar på en riktigt risig grusväg och mer eller mindre kör sönder bilen då vet du att du är på rätt väg till Fituna :/

• danielskilbergfoto

Medlem
    11 juli, 2010 vid 10:54
    Ollos;620465 wrote:
    Du kan ju alltid kolla här http://spotguide.kicks-ass.net/ efter Fituna etc. Om du hamnar på en riktigt risig grusväg och mer eller mindre kör sönder bilen då vet du att du är på rätt väg till Fituna :/

Tack för tipsen. Då var jag nog rätt vid Fituna, för jag trodde bilen skulle braka:wink:
    Ska kolla in länken.

MVH/Danne

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA