Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Torö fredag den 24 Okt, Bilder

• Torö fredag den 24 Okt, Bilder

Publicerad av goran-r på 25 oktober, 2008 vid 19:45

Hej,

Provar att posta lite bilder från Torö (Stenstranden – Kärringviken) från Fredagen. Det var några Kitare och Surfare på plats under förmidadgen som jag fotade. Får passa på att tacka alla medverkande !
    (Om någon önskar att inte vara med på bild så skicake ett meddelande till mig eller be admin ta bort bilden.)
    Om vädret är rätt så kanske jag gör ett nytt besök på Söndag.

MvH
    Göran R
    DeltaPhoto.se

sourra svarade 16 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • goran-r

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 19:49

Fortsätter med lite mera bilder…

• goran-r

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 19:53

ännu mera…

• haze

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 19:53

När man ser dessa bilder så förstår inte jag att alla säger att Torö är så grymt. Ser ju ut som en halvbra dag i A-bay och en kass dag i Läjet ju…

• goran-r

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 19:54

..sista delen..!

• gadget

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 20:01

Jag kanske bara är på dåligt humör men…
    …fan vilka tråkiga bilder! :confused2:

• christian12345

Medlem
    25 oktober, 2008 vid 20:07

Hehe, ja tråkiga är de, men ganska fina på sitt sätt.

Kolla på t ex sista bilden och hur varenda liten vattendroppe bakom surfaren är helt frysta i luften. Det är inte ofta man får sådant klart spray på bild.

• surfmumrik

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 09:23

Fina bilder, gillar speciellt nr 7!
    Det är alltid kul med bilder!
    Bra jobbat!

//Helen

• happymagnus

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 20:47

Hasse: Det är såhär det är att surfa i sthlm.

• sourra

Medlem
    26 oktober, 2008 vid 20:59

Jag är inte avis på Stockholmssurfet men det var ett par fina bilder där i myllret. Det är inte det lättaste att få till vettiga bilder när ljuset inte är där men så snart solen tittade fram så ser det genast trevligare ut. Instämmer med ovan att #7 var riktigt trevlig =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Torö fredag den 24 Okt, Bilder

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.