Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torö idag 24 maj
-
Torö idag 24 maj
Posted by pelle_b on 24 maj, 2006 at 15:03Här kommer nga bilder från dagens surf på Torö.
//Pelle
ozman replied 18 years, 6 months ago 13 Members · 18 Replies -
18 Replies
-
Mycket vackert!! Gillar speciellt röda fenan, rött på bomen och i seglet och på fyren i bakgrunden på sista bilden! Sjysst fotat! /D
-
Pelle_B wrote:Här kommer nga bilder från dagens surf på Torö.
//Pelle
Grymma bilder PELLE!!!
Bra?
JODÅ DET VAR 4.2…HALVMAST…SIDESHORE VIND…69LITERS…SOLSKEN…HELA DAGEN.Underbar dag!
Trött ja; seglade från 9-16… 🙂
Fler bilder?
-
Här kommer lite fler bilder direkt uppdaterad sittandes ute på gatan som ett fån (någon annans trådlösa nät 🙂 Men vad gör man inte för er skull.
Jesper B i en framåt.
Conny
Henke -
Ser grymt ut.. Flyttar till Sthlm i mitten av juli och hoppas att jag kan joina er där.. Riktigt snygga kort..
-
Vackert, vackert. Oerhört snygga bilder! Till och med färgmatchning som någon skrev. Klart pluspoäng. Själv urblåst på södra delen av Ön idag. Härlig b&j fräsning.
Ha d gott
-
Vilken höjdardag!!!
Längtar till nästa!!!
Fina fotografier!!! -
Körde första gången på Torö igår. Fantastiskt ställe med mkt trevliga människor. Presterande inte mkt 😀 men fick iallafall smacka lite sten….kommer defintivt åka dit igen.
-
det är verkligen skitsnygga bilder! Tycker lite synd om fotografen bara…
-
Oregistrerad
Guest26 maj, 2006 at 14:47Ser fint ut. Ska försöka ta mig dit någon gång. Den där första vågen ser otroligt fin ut – är det ofta så? /Jens
-
Oregistrerad
Guest26 maj, 2006 at 19:59Jovisst var det kul! Får även den hårdaste Toröromantikern att känna sig klen om hjärtat. Seglade med ett leende hela dagen som fortfarande sitter i.
Om det ofta blir fina vågor på Torö: Tja Torö funkar väl överhuvudtaget inte så himlans ofta. Grejen med Torö är dock just vågorna. Kolla runt på bilderna från olika spots här på konfen. Hur ofta ser du branta cleana sektioner som solen lyser igenom? Oftast är det knähögt som bryter lite skummigt på toppen. Även när det blir större är det ganska muchigt. Mer sällan håliga sköna face som bjuder in till hårdripp. Ofta ser cut-back ut som om de var gjorda på lätt lutande plattvatten. Men på Torö…
Inte alls meningen att dissa andra spots, enbart försöka förmedla bilden av att Torö har vågot med tryck, i stort sett alltid då det är vågor, och det blir det relativt lätt, dvs det krävs inte så mycket vind.
Finns bara ett sätt att kolla om jag ljuger…
Vi ses,
Jesper B
-
…och när jag ändå är igång kommer en sekvens från 15 nov 2005 som visar Torö:s fulla potential.
//Pelle
-
Pelle_B wrote:…och när jag ändå är igång kommer en sekvens från 15 nov 2005 som visar Torö:s fulla potential.
//Pelle
Härligt. Äntligen lite sköna bilder som visar hur bra vi har det ibland. Har du fler på lager? Kul att du fick för dig att posta lite fler bilder, fortsätt, fortsätt.
Log in to reply.