Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö insidaSSV lördag -> utsida VNV söndag

  • Torö insidaSSV lördag -> utsida VNV söndag

    Publicerad av dude på 14 februari, 2007 vid 09:38

    Kolla in http://www.windfinder.com/forecasts/wind_scandinavia_animation.htm
    från lördag den 17 februari till söndag den 18 februari. (Fredag den 16 går inte av för hackor heller på västkusten.)

    Säg till om du funderar över att hänga med. Jag tillgång till Bastu tio minuter från stranden och möjlighet att söva över mellan lördag och söndag om det blir aktuellt.

    Vi får se hur prognosen artar sig när det närmar sig!

    // Niklas

    VNV på söndag kanske:

    dude svarade 17 år, 3 månader sedan 8 Medlemmar · 21 Svar
  • 21 Svar
  • dude

    Medlem
    14 februari, 2007 vid 18:39

    Flickvännen poängterade att det var lite bögvarning på det där med bastu så jag tar tillbaks den inbjudan:)

  • bjornen

    Medlem
    14 februari, 2007 vid 19:06

    @dude 365132 wrote:

    Flickvännen poängterade att det var lite bögvarning på det där med bastu så jag tar tillbaks den inbjudan:)

    Nej, så här års en bastu 10 min till vattnet, helg och ett flak kall bira. Förmodligen en av dom få gånger det kan vara ok med en spolning på torö !? :cool2:

  • canoya

    Medlem
    15 februari, 2007 vid 07:56

    @dude 365132 wrote:

    Flickvännen poängterade att det var lite bögvarning på det där med bastu så jag tar tillbaks den inbjudan:)

    Jag vet inte om det är värre än gummikläder 😉

  • fastforward

    Medlem
    15 februari, 2007 vid 08:12

    Nu har jag lagt in en allmän inbjudan på qx till bastuklubb i töro i helgen. Medtag gummikläder och långa kolfiberpålar. 😀

  • dude

    Medlem
    15 februari, 2007 vid 17:50

    Prognosen är nedskriven till freestyle och 5.3 eller 5.9 – fortfarande ingen som hänger med?

  • militaren

    Medlem
    15 februari, 2007 vid 18:28

    Jag är ju sugen som vanligt Niklas. Men är små sjuk nu och vill ju inte att det ska bli värre när man ändå ska ta flyget till Margarita på Måndag. men vi får höras i mitten av april.

    //Micke

  • donpedro

    Medlem
    15 februari, 2007 vid 18:54

    A shit jag e skit sugen har ju inte vart i stockhom på länge och nu när jag e här har jag ju förståss inga prylar.

  • dude

    Medlem
    15 februari, 2007 vid 19:07

    Men va f-n donpedro, var har du prylarna då? Det är klart att man måste sticka ut och känna att man lever – som Gurra säger 🙂

  • donpedro

    Medlem
    15 februari, 2007 vid 19:54

    Hah ja men prylarnba e ju kvar i visby så de e ju en bit å åka å hämta, abstinensen börjar göra sig påminnd nu när man inte vart ute på nån vecka. De blir ju inte sämre av att man hämtat nya brädan, fan att jag inte tog me mig resten av prylarna.

  • peppem

    Medlem
    16 februari, 2007 vid 10:45

    tjena Nicke,
    Så klart man är sugen hur ser det ut på vattentemp/is fronten??
    Känner mig som fegisen när jag är den förste som frågar det!!

    Men måste ju hinna inviga nya seglen innan Peppe jr kommer…..
    /P

  • dude

    Medlem
    16 februari, 2007 vid 15:54

    Det lär väl ligga på fyra eller fem grader i vattnet och ungefär detsamma i luften. Jag har aldrig vart ute i för kallt väder, men det lär jag väl få veta när det blir. Det blir i alla fall varma sydliga vindar – finns många som vart ute i nordliga kalla vindar nar grundtemperaturen legat på densamma. Så det lär nog vara lugnt, varmt, skönt och j-ligt häftigt att komma ut! Ring o hör vetja!

    // N

  • peppem

    Medlem
    17 februari, 2007 vid 12:25

    mobilen har bestämt sig för att inte vara med mera, såg ditt medelnade i går kväll, men var snäppet mindre sugen när jag kollade ut i morse. All heder om du stack ut!!!!!!!

    Vinden saknas ju inte!
    //p

  • dude

    Medlem
    17 februari, 2007 vid 12:46

    F-n va jobbigt när man lovat att inte sticka ut ensam, antingen får man dåligt samvete för att man gör det eller så blir man j-ligt irriterad på sig själv för att man inte gör det. I bakhuvudet har man även att resan dit i bil ensam inte är värst kul, f-n!!!

  • dude

    Medlem
    17 februari, 2007 vid 12:48

    peppe, du har väl dakine cold water mittens för de skulle jag säga är ett krav i den temperaturen vi har nu?

  • dude

    Medlem
    17 februari, 2007 vid 13:48

    Okay, det blåser i alla fall. Kanske man skulle ta och träna lite kite med practice-kiten som lillbrorsan gett en för at man ska komma igång… nån som är intresserad att sticka ut och testa?…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö insidaSSV lördag -> utsida VNV söndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.