Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö Måndag den 6 okt

  • larry

    Medlem
    6 oktober, 2008 vid 13:08

    Luften darrar av spänning.

    Det ryktas att pressfotograf.se var på plats.
    Enligt SMHIs observationer var det vind och sol.
    Därtill ganska många måndagsmöten förlagda till stenstranden på Torö vad jag hört.:tongue:

    Själv har jag snart plikttroget betat av mina 8 timmar i Kista, men det vore ju kul att höra och se hur det blev.

    //L

  • nagelfar

    Medlem
    6 oktober, 2008 vid 14:02

    Några bilder från dagens surf.
    /johan

  • schnitzler

    Medlem
    6 oktober, 2008 vid 14:11

    FAN!
    skulle åkt men ångrade mig i sista stund…vilka storlekar seglades?

  • lindgren

    Medlem
    6 oktober, 2008 vid 14:32

    hahah exakt samma här, hade dessutom sovmorgon..

  • koa

    Medlem
    6 oktober, 2008 vid 14:47

    Soluppgång över Landsort, lyriska seglare, sidvind, 4,7 fint tryck….senare droppade till 5,3-5,8.
    Halv-mast vågor…som blev gubbhöga vågor…som efter lunch var som bilderna i posten över.
    Kalasfin dag!

    😀

  • koa

    Medlem
    6 oktober, 2008 vid 16:47

    Framme 6:30…7 tiden soluppgång över Landsort och ut på vattnet, lyriska seglare, ren sidvind, 4,7 fint tryck….
    Halv-mast vågor…som blev gubbhöga vågor, senare droppade vinden till 5,3-5,8…som efter lunch var som bilderna i posten över..
    Kalasfin dag med klarblå himmel!

    😀

  • koa

    Medlem
    6 oktober, 2008 vid 17:34

    Framme 6:30…7 tiden soluppgång över Landsort och ut på vattnet, lyriska seglare, ren sidvind, 4,7 fint tryck….
    Gubbhöga vågor, senare droppade vinden till 5,3-5,8…som efter lunch var som bilderna i posten över..
    Kalasfin dag med klarblå himmel!
    🙂

  • kronaldo

    Medlem
    6 oktober, 2008 vid 17:40

    glassiiiiigt

  • lars_k

    Medlem
    6 oktober, 2008 vid 17:45

    Ser fint ut. Lite smått kanske men bra vinkel. Hellre vinkel än size som flickan sa.

  • dane

    Medlem
    6 oktober, 2008 vid 18:47

    Tog “svängen förbi” Torö idag på väg till ett möte i Kista. Tyvärr tog det lite längre tid än vad jag trodde (kändes som värdens ände) att ta sej dit, kom fram först strax efter 9. Riggade 5.3 men det var lite klent visade det sej, dock kul att testat denna omtalade spot, blir nog fler besök. Läckert ställe, helt klart!

  • irieman

    Medlem
    6 oktober, 2008 vid 18:58

    @Koa 505894 wrote:

    Framme 6:30…7 tiden soluppgång över Landsort och ut på vattnet, lyriska seglare, ren sidvind, 4,7 fint tryck….
    Halv-mast vågor…som blev gubbhöga vågor, senare droppade vinden till 5,3-5,8…som efter lunch var som bilderna i posten över..
    Kalasfin dag med klarblå himmel!
    🙂

    Jaha, då gjorde man ett felval igen, precis så där hade jag tänkt mig att min dag skulle se ut….. men vad valde man? Jo, jobbet såklart, förbannat!

    Grattis ni som var där!

  • Borttagen användare

    Borttagen användare
    7 oktober, 2008 vid 14:59

    Jag testade min videokamera för första gången. Ingen superkvalitet men kanske roligt att ha för vissa som fastnade på bild. Den kan jag föra över på nåt sätt, är inte så haj på datorer. Via msn ?
    skicka ett meddelande så fixar vi det….
    Mvh Urban

  • svennebanan

    Medlem
    7 oktober, 2008 vid 15:21

    @SolnaUrban 506216 wrote:

    Jag testade min videokamera för första gången. Ingen superkvalitet men kanske roligt att ha för vissa som fastnade på bild. Den kan jag föra över på nåt sätt, är inte så haj på datorer. Via msn ?
    skicka ett meddelande så fixar vi det….
    Mvh Urban

    Det är nog flera som är intresserade så släng upp den bland filmerna.

    Direktlänk till upload:
    http://www.surfzone.se/forum/local_links.php?action=addlink&catid=16

  • poppo

    Medlem
    7 oktober, 2008 vid 15:52

    har några minuter video jag med, men dåligt med tid att redigera… inga fler stillbilder från denna mumsiga förmiddag? såg minst en fet glugg på stranden.

  • Borttagen användare

    Borttagen användare
    7 oktober, 2008 vid 17:54

    Ok, jag försöker lägga upp filmen. Här är några bilder tagna från filmen, upplösningen är väl rätt kass men som sagt, inget fel på motivet.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö Måndag den 6 okt

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.