Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö onsdag morgon

  • nachoman

    Medlem
    24 augusti, 2010 vid 13:37

    Åh fan…

  • svenne

    Medlem
    24 augusti, 2010 vid 13:57

    Det blir grymt både ikväll och imorrn, för jag har blivit med grönt-snor-från-dagis-förkylning.
    Kör hårt!

  • goose

    Medlem
    24 augusti, 2010 vid 15:29

    Enligt alla senast jä..prognoser ska det inte blåsa ett piss imorgon. Hur i he.. kan det blåsa halvstorm runt om i sverige men inget på Torö??!?!?!?

  • surfmeister

    Medlem
    24 augusti, 2010 vid 16:30

    Kom till v(b)ästkusten imorgon. Här kommer det blåsa pung; dagens frukostsurf med 3.7 (medelvind 17m/s, byar på 20m/s) var bara uppvärmning. Prognosen för imorrn säger medelvind på 20+m/s…..någon som har ett 3.3m2 att låna?

  • dr-masse

    Medlem
    24 augusti, 2010 vid 16:43
    Goose;627673 wrote:
    Enligt alla senast jä..prognoser ska det inte blåsa ett piss imorgon. Hur i he.. kan det blåsa halvstorm runt om i sverige men inget på Torö??!?!?!?

    Allt hänger på om det där lågtrycket väljer att gå bara en anings mer norrut. Det tror jag nog att det gör, ah! Vissa proggar pekar på det, de gillar jag extra just nu… 😉

  • goose

    Medlem
    24 augusti, 2010 vid 16:46
    dr Masse;627682 wrote:
    Allt hänger på om det där lågtrycket väljer att gå bara en anings mer norrut. Det tror jag nog att det gör, ah! Vissa proggar pekar på det, de gillar jag extra just nu… 😉

    Din egen prognos…? Surflivet suger i kubik detta år…..

  • dr-masse

    Medlem
    24 augusti, 2010 vid 17:58
    Goose;627684 wrote:
    Din egen prognos…? Surflivet suger i kubik detta år…..

    Ha, ha! Näe…. men det gäller att kolla imorrn bitti… kan bli noll, kan bli bra!

  • challgren

    Medlem
    24 augusti, 2010 vid 18:17
    Jesper B;627640 wrote:
    Glöm inte surfbrädan, vågrapporten ser rätt mycket stabilare ut än vinden. Jag kan inte komma ner förrän 9-blecket i morrn. Någon form av vattenlek blir det garanterat! Ses på line up!

    /JB

    Jesper, åker du ner själv?

    Har en dotter som vill leka…

    /Christian

  • jesper-b

    Medlem
    24 augusti, 2010 vid 18:33
    challgren;627694 wrote:
    Jesper, åker du ner själv?

    Har en dotter som vill leka…

    /Christian

    Tyvärr måste barnen till sina skolor i morgon. Men jag har troligen med mig en rätt omogen Halmstadsbo som kanske vill leka… /JB

  • koa

    Medlem
    24 augusti, 2010 vid 19:07
    dr Masse;627692 wrote:
    Ha, ha! Näe…. men det gäller att kolla imorrn bitti… kan bli noll, kan bli bra!

    …just nu ikväll är DMI favorit… 😀 …det är ju bara en prognos…men ändå…
    som sagt…kanske…kanske inte…kanske fantastiskt….eller inte…

  • goran-r

    Medlem
    24 augusti, 2010 vid 20:17

    Finns det någon på plats som kan rapportera den senaste utvecklingen/trenden tidigt imorgonbitti ??

  • fredrik-plantin

    Medlem
    24 augusti, 2010 vid 20:32
    Jesper B;627702 wrote:
    Tyvärr måste barnen till sina skolor i morgon. Men jag har troligen med mig en rätt omogen Halmstadsbo som kanske vill leka… /JB

    Vad ska vi leka? 🙂

  • _frippe_

    Medlem
    24 augusti, 2010 vid 21:04

    Jag körde kvällspasset idag och det var inte mycket att hurra för. Knappt seglingsbart med vågis, men jag tror att det var lite bättre tidigare på dagen. Det bådar inte så gott för er som ska ner imorgon med tanke på prognoserna som ligger ute nu. Ta med er surfbräda, SUP eller annat som inte kräver vind…

  • douglas-l

    Medlem
    24 augusti, 2010 vid 21:20

    E4:an 1 tim o 50 min från Stockholm…Roxen! Kommer leverera duktigt i morgon!

  • marangen

    Medlem
    25 augusti, 2010 vid 04:47

    Perkele vilken apjobbig beslutsångest. Åka, åka inte, åka, åka inte, åka blir det…eller?!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö onsdag morgon

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.