Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö söndag

  • dr-masse

    Medlem
    14 augusti, 2009 vid 18:53

    Det ser ju ut att kunna bli någe av detta, rentav.

    Och en söndag i augusti kanske lockar ner några av oss – så en liten förhoppning.

    Parkera inte i kurvan, ställ gärna bilen lite smart på parkeringen (så att många får plats) och så lämnar vi Örudden ren å fin. Hoppas vi får det gött!

  • culing

    Medlem
    14 augusti, 2009 vid 19:25
    marängen;566574 wrote:
    Perfekt, då jobbar man på söndag. Vilken satans balle timing:(. Börjar iofs 12 så det får bli att ställa klockan tidigt. Hoppas fler är morronpigga… 🙂

    Jo hej duh!
    Även jag blir tämligen tidig ty frun skall ha kärran vid lunch.
    Är på vattnet före 7.

  • poppo

    Medlem
    14 augusti, 2009 vid 19:38

    då kommer jag ned och löser av dig som vanligt cullin!
    fast om proggen säger tidigt även imorgon kanske vi hinner göra några ljus-hopp tillsammans…

  • sebbe87

    Medlem
    15 augusti, 2009 vid 05:03

    Vad säger ni som kan Torö det blir väl åka av?

  • dr-masse

    Medlem
    15 augusti, 2009 vid 05:45

    Det finns inga garantier när det gäller vind och vågor, men visst ser det ovanligt lovande ut för att vara en fullt seglingsbar söndag i augusti…

  • blabussen

    Medlem
    15 augusti, 2009 vid 07:29

    är motorvägen sth – nynäs färdig eller är det fortfarande 50 lite här o där?

  • frofrik

    Medlem
    15 augusti, 2009 vid 08:48
    blåbussen;566742 wrote:
    är motorvägen sth – nynäs färdig eller är det fortfarande 50 lite här o där?

    Dom har öppnat första sträckan, så det är ett par km extra motorväg! Sen är det dock lite slingrande kvar, men är 70 på den sträckan!

  • jonatan

    Medlem
    15 augusti, 2009 vid 08:54
    frippe75;566571 wrote:
    FAAANNN!! och så har man ställt till med fest …. vilken jävla öken…

    Först “grillfest” i ösregn… Skicka hem gästerna vid 23:00…. Vara nykter hela kvällen och så iväg 05:00 med bilen förpreppad….

    eeh……. förmodligen inte…. Hälsa vågorna från mig .

    Ni kan tacka mig att det blir av… Bokar man något retar man fram det bästa från vädergudarna….

    Känner mig också lite skyldig. Har precis flyttat hela paketet med surfgrejer till Stockholm, men är i gbg…

  • fjant

    Medlem
    15 augusti, 2009 vid 09:11

    Jodå, jag och brorsan ska försöka ta oss i kragen. Ses på plats!

    /Fjant

  • jesper_b

    Medlem
    15 augusti, 2009 vid 14:05

    Feg och fjant, tycker verkligen ni ska ta er i kragen. Det var ett bra tag sedan man hade sällskap av er på vattnet. Vore skitkul.

    Själv hade jag nästan bestämt mig för G-land, men såg just att prognoserna gått tillbaka lite till Torös fördel och södra G-lands nackdel. Jag lutar STARKT å Torö just nu…

    /JB

  • gur

    Medlem
    15 augusti, 2009 vid 14:20

    frågan är när man skall vara där, hela dagen funkar inte för mig. Skall man köra förmiddag eller eftermiddag eller kanske rentav kväll??

  • nissex3m

    Medlem
    15 augusti, 2009 vid 15:42

    Ser ut att öka på kvällen… men vinden räcker nog till hela dagen… Kan ju vara så att den istället blåser slut på eftermiddagen när burken börjar tömmas…

  • _frippe_

    Medlem
    15 augusti, 2009 vid 16:43
    gur;566870 wrote:
    frågan är när man skall vara där, hela dagen funkar inte för mig. Skall man köra förmiddag eller eftermiddag eller kanske rentav kväll??

    Jag tycker nog att kvällen ser lite bättre ut, framför allt vinkeln. Jag kommer dock att köra förmiddag, livet är fullt av kompromisser :smirk:

    NisseX3M, om du är där på förmiddagen kan du ta med min skruvmejsel som du hittade tidigare i somras.

  • spinout

    Medlem
    15 augusti, 2009 vid 21:12

    Lite synd att solen ser ut att gå i moln en timme vid 14-tiden enligt senaste prognosen, annars skulle det kunna bli en rätt schysst dag.

  • nissex3m

    Medlem
    15 augusti, 2009 vid 23:21

    Frippe; Självklart, den ligger i bagen. Hör av dig, 0708 967 581

Sida 2 av 9

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö söndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.