Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torös vänner, registrera dig som medlem redan nu!

  • Torös vänner, registrera dig som medlem redan nu!

    Publicerad av svenne på 22 januari, 2008 vid 03:25

    Nu finns det möjlighet att registrera sig som medlem i Torös vänner.
    http://www.torosvanner.se

    Vi har redan gjort oss nyttiga, det verkar som att både kommunen och Länsstyrelsen vill ha bort skyltarna på stenstranden och de gav senast igår tydliga besked om att så ska det bli. Men vi har redan fått fler uppslag, och vi behöver stöd i form av medlemmar!
    Så registrera dig så att vi kan fortsätta vara på Torö.

    svenne svarade 16 år, 3 månader sedan 37 Medlemmar · 44 Svar
  • 44 Svar
  • gifvars

    Medlem
    22 januari, 2008 vid 06:21

    Hälit Svenne, o alla Ni andra förstås!
    Verkar dock som om lösenordet inte får börja med en siffra?

    -JG

  • larry

    Medlem
    22 januari, 2008 vid 06:47

    Härligt. Jag har gått med.
    //L

  • ola_p

    Medlem
    22 januari, 2008 vid 07:10

    Bra jobbat.

  • bjornen

    Medlem
    22 januari, 2008 vid 07:18

    Registrerat 🙂

  • koa

    Medlem
    22 januari, 2008 vid 07:22

    Klart man är med!

    Snyggt jobbat!

  • fastforward

    Medlem
    22 januari, 2008 vid 08:16

    Det står ingenstans vad medlemsavgiften ligger på. Designmiss eller vet ni inte det ännu? Folk vill nog gärna veta det innan de signar sig. Personligen har jag inte ens varit på Torö men det är klart att man kan chippa in om det inte är alltför dyrt.

  • swe22

    Medlem
    22 januari, 2008 vid 08:59

    Snyggt jobbat gubbar! Klart man är med….

    //Conny

  • pelle_b

    Medlem
    22 januari, 2008 vid 09:23

    Klart att man är på…

    //Pelle_B

  • nachoman

    Medlem
    22 januari, 2008 vid 12:53

    Grymt jobbat!

  • tom-tom

    Medlem
    22 januari, 2008 vid 12:56

    Reggat!

  • dr-masse

    Medlem
    22 januari, 2008 vid 13:51

    Det kommer INTE att bli dyrt – målet är många medlemmar!

    Vi diskuterar till och med typ 100:- för medlemskap så länge föreningen existerar och istället vända oss till medlemmarna när vi behöver lite extra allmosor för olika kostnader/kampanjer eller vad det nu kan tänkas bli.

    Och SJÄLVKLART är en föranmälan som medlem inte ekonomiskt bindande. Tycker man att det blir för dyrt (vilket vi verkligen vill undvika), ja då struntar man helt enkelt i att gå med.

  • svenne

    Medlem
    22 januari, 2008 vid 15:11
    fastforward;440225 wrote:
    Det står ingenstans vad medlemsavgiften ligger på. Designmiss eller vet ni inte det ännu? Folk vill nog gärna veta det innan de signar sig. Personligen har jag inte ens varit på Torö men det är klart att man kan chippa in om det inte är alltför dyrt.

    Mitt på den här sidan
    Medlemsavgiften är annu inte fastställd men den kommer att hållas så låg som möjligt och kommer inte att vara en tröskel för att bli medlem, diskussionen har pendlat mellan 20-50 kronor på årsbasis. Det som är viktigt för Torös vänner är uppslutningen snarare än en tung ekonomi. Så snart den är fastställd kommer alla anslutna medlemmar att meddelas.

    Som Masse påpekar har vi funderat på olika sätt att lösa det på, och det kommer att bli en väldigt låg kostnad vilken väg vi än väljer.

  • dude

    Medlem
    22 januari, 2008 vid 19:49

    Grymt fin sida måste jag säga. Den fångar faktiskt Torökänslan för mig! Är så klart reggad 🙂

  • dude

    Medlem
    22 januari, 2008 vid 19:50

    Det verkar som det kommer finnas något sorts forum där, kan man göra inlägg?:tongue:

  • dude

    Medlem
    22 januari, 2008 vid 19:55

    Förlåt för detaljen :crazy: brukar använda mig av att klicka högst upp på texten där det står “Torös vänner” för att komma till startsidan efter man klickat sig ner och är klar – skulle vara bra så blir sidan helt perfekt :santa:

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torös vänner, registrera dig som medlem redan nu!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.