• torrskor…

Publicerad av anonym-anvandare på 28 december, 2003 vid 20:35

Tjena,
    jag vore väldigt tacksam om någon här kunde hjälpa mig med ett stort problem, behöver våtskor eller torrskor. Jag skulle vilja köpa ett par 44/45:or men jag vet inte vad jag ska satsa på, splittoe,vanlig,torr,våt…
    Jag har pratat med dem på Wallén men de dom har finns inte i min storlek.
    Är det någon som har en sko att rekomender (skall användas i sverige nu) som finns att få tag på ganska omgående.

MVH/Kite vän confused.gif

anonym-anvandare svarade 21 år, 12 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • skejtar_henke

Medlem
    28 december, 2003 vid 21:01

Mitt tips är att ringa megmax i malmö.. Huber kanske har. Vet att han säljer skor. Ingen aning om han har storlek. Om du ska köpa split vet jag inte.. Jag kör utan och det tycker jag funger bra. Dom duktigare har jag sett använda den typen. Har alldrig provat det så nåt bra måste det vara.. Måste väl vara för att dom inte ska son sig liksom. Men inget problem för mig.
    Men vad du än gör så köp inte förstora. Desto mer vatten/plats du kan ha i dom desto kallare lär det bli.
    Hoppas detta hjälpte dig..

Henke H

• kitesweden

Medlem
    28 december, 2003 vid 23:34

Vi har hemma i den storleken !
    45:or 5 mm med dragkedja på sidan..
    Det är den sko dom flesta här uppe i Luleå kör med.
    /Mvh Lars

• anonym-anvandare

Medlem
    29 december, 2003 vid 10:21

vilka märken har splitt-toe och vilka säljer de?
    /andreas

• curry

Medlem
    29 december, 2003 vid 12:57

http://www.activesports.se har en sån split toe sko

• anonym-anvandare

Medlem
    29 december, 2003 vid 13:15

Maui Magic Mega eller Maxx 5mm titanium med helt täta sömmar funkar kanon. De är desutom smidiga till skillnad från andra vinterskor. Körde senast juldagen och var riktigt varm om fötterna. Split har jag på mina sommar skor men tror inte på den modellen som vinterskor då stortån skiljs av från resten (=lättare att frysa). Har 44-45 hemma och de kostar 449:-
    /Huber
    http://www.megmax.com
    0707502772

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA