Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tragik, vi är en mindre

  • andersbq

    Medlem
    27 november, 2007 vid 13:29

    Förmodligen ingen ungdom om han måste haft två personer som hjälpte till att få på honom våtdräkten.

  • rrd

    Medlem
    27 november, 2007 vid 13:46

    Enl TV4 texttv en man i 60 årsåldern, hittades utanför Murcia. Ett regnoväder härjade i området.

  • hellgren

    Medlem
    27 november, 2007 vid 15:47

    Oerhört tråkigt hur som helst…

  • surfan

    Medlem
    27 november, 2007 vid 18:50

    Det var en gammal kund till mig peter skansås mycket tråkigt. Skänker mina djupaste kondoleanser till hans familj

  • joachim_larsson

    Medlem
    27 november, 2007 vid 19:27

    Hemskt tråkigt!

    Han fick ialla fall göra det som är roligast, det sista han gjorde..

    Joachim
    http://www.konanordic.com

  • surfslusken

    Medlem
    27 november, 2007 vid 19:30

    “Tragik, vi är en mindre”

    ??? Inte ja iaf. Känner mej snarare än större eftersom ja just vart på gymet.

  • Knatte

    Gäst
    27 november, 2007 vid 21:09

    Tråkig historia när någon dör så där…

  • hanko

    Medlem
    27 november, 2007 vid 22:27

    @surfslusken 431058 wrote:

    “Tragik, vi är en mindre”

    ??? Inte ja iaf. Känner mej snarare än större eftersom ja just vart på gymet.

    Fin respekt du visar anhöriga..!! NOT !!! Skamvrån en stund va??

  • surfslusken

    Medlem
    27 november, 2007 vid 22:44

    @Hänkö 431125 wrote:

    Fin respekt du visar anhöriga..!! NOT !!! Skamvrån en stund va??

    Ber så hemskt mycke om ursäkt om du tog illa vid dej. (Din humor befriade tomte!) Men de framgår väl ganska tydligt att de är rubrik skrivarens taskiga svenska jag hånar o inte nåns anhöriga?

  • hanko

    Medlem
    27 november, 2007 vid 23:05

    @surfslusken 431131 wrote:

    Ber så hemskt mycke om ursäkt om du tog illa vid dej. (Din humor befriade tomte!) Men de framgår väl ganska tydligt att de är rubrik skrivarens taskiga svenska jag hånar o inte nåns anhöriga?

    Accepted….! Tänkte inte “så långt”…..men du förstår säkert..!

  • swe-496

    Medlem
    28 november, 2007 vid 07:07

    Slusken…Om du menar att han har blivit mindre till storleken så är den korrekta ÄN mindre. Som han skriver har vi blivit en person färre än förut inom sporten….Det är hur som helst trist när någon dör, men som pastorn säger så gjorde han det han tyckte var skoj.

    Mvh Språkpolisen;)

    PS. Jag förstår hur du tänkte iaf, ej humorbefriad;)

  • smojje

    Medlem
    28 november, 2007 vid 10:09
    surfslusken;431131 wrote:
    Ber så hemskt mycke om ursäkt om du tog illa vid dej. (Din humor befriade tomte!) Men de framgår väl ganska tydligt att de är rubrik skrivarens taskiga svenska jag hånar o inte nåns anhöriga?

    Snacka om att kasta sten i glashus.

    Kul att hans humor befriade tomten i alla fall 😉

  • kinghippo

    Medlem
    28 november, 2007 vid 11:48

    @Smojje 431186 wrote:

    Snacka om att kasta sten i glashus.

    Kul att hans humor befriade tomten i alla fall 😉

    Haha jag ser löpsedeln framför mig “Humor befriade tomte” :santa:

    OT: Tråkigt det som inträffat :frown:

  • getwet

    Medlem
    28 november, 2007 vid 17:08

    @surfslusken 431058 wrote:

    “Tragik, vi är en mindre”

    ??? Inte ja iaf. Känner mej snarare än större eftersom ja just vart på gymet.

    Att ha humor är en gåva som ska premieras, att däremot försöka göra sig lustig i en sådan här tråd ter sig direkt olämpligt och mycket smaklöst.
    Du har återigen visat din briljerande förmåga att vara rolig på helt fel ställe, i detta fall otroligt vedervärdigt ska tilläggas.
    Dina roliga och underfundiga inlägg i Konadebatten känns väldigt bleka helt plötsligt inför dessa plumpa rader från dig, hade hoppats på bättre smak än så slusken!

  • surfslusken

    Medlem
    28 november, 2007 vid 20:41

    @getwet 431274 wrote:

    Att ha humor är en gåva som ska premieras, att däremot försöka göra sig lustig i en sådan här tråd ter sig direkt olämpligt och mycket smaklöst.
    Du har återigen visat din briljerande förmåga att vara rolig på helt fel ställe, i detta fall otroligt vedervärdigt ska tilläggas.
    Dina roliga och underfundiga inlägg i Konadebatten känns väldigt bleka helt plötsligt inför dessa plumpa rader från dig, hade hoppats på bättre smak än så slusken!

    Oooohh…suck! Ska du veva igång den gamla debatten nu igen? De här med vad som är humor o inte, och vad som isf är bra resp dålig sådan har vi belyst grundligt i en av trådarna där bilden på mina Gul handskar censuredes. Leta upp den om du e intresserad av en grundlig genomgång.

    Hur som så är jag fortfarande av den åsiketen att man kan skämta om ALLT och ALLA så länge man just skämtar!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tragik, vi är en mindre

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.