Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Trasiga grejer

• kitelife

Medlem
    2 juni, 2003 vid 07:19

I princip villket segle loft som hellst….
    kolla vad det kostar först! en del seglare har en konstig inställning till att jobba med kite:ar och vill ha ruskigt betalt!

Själv använder jag mig av northsails/gransegel i malmö, dom är skitduktiga snabba och framförallt billga…
    Om du inte hittar något bättre kan du alltid skicka den ju cool.gif

Skriv igen om du behöver kontakt nummer (har det inte i huvet just nu men tar gärna reda på det)

• anonym-anvandare

Medlem
    2 juni, 2003 vid 09:48

Kolla med Ann-Charlotte på H´poko i Varberg hon är en jävel med nål o tråd!! Fixar det mesta som är surfrelaterat inkl kitar, 0340-67 55 25

• kitefredrik

Medlem
    2 juni, 2003 vid 10:37

Eller så gör du det själv. Sy lite försiktigt, å sätt sen spinnaker-tejp slätt å fint på bägge sidor. Har funkat fint för kompisar till mig som haft revor på upp till typ 50cm.
    Good luck! smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    2 juni, 2003 vid 11:14

Har hört om en kille som heter Alberto på UK Syversén, Västra Frölunda. Syr segel i vanliga fall men har även lite erfarenhet av kite.

• kitesweden

Medlem
    2 juni, 2003 vid 16:01

Vi fixar sånt..
    /Mvh Lars
    info@dacon.biz

• anonym-anvandare

Medlem
    3 juni, 2003 vid 13:23

Tack för hjälpen! Alberto på Uk Syversen har lovat att göra ett försok.

• anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2003 vid 14:26

En kille som heter Espen Skanke fixade min snabbt, billigt o bra. Han lagar fallskärmar i vanliga fall. Håller till vid Järntorget. Tel 070-6600047

• danielsan

Medlem
    9 juli, 2003 vid 20:28

Vad kostar det ungefär?

• anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2003 vid 20:54

500 spänn fick jag betala för 2 stycken vinkelrevor på olika ställen. De var ca 30-40 cm långa. Då gjorde han det samma dag jag ringde.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Trasiga grejer

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.