Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Trasiga grejer
-
Trasiga grejer
Publicerad av anonym-anvandare på 2 juni, 2003 vid 07:09En fråga som säkert varit ställd tidigare men..
Vem kan sy ihop min trasiga drake? (Göteborgs trakten)anonym-anvandare svarade 21 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
I princip villket segle loft som hellst….
kolla vad det kostar först! en del seglare har en konstig inställning till att jobba med kite:ar och vill ha ruskigt betalt!Själv använder jag mig av northsails/gransegel i malmö, dom är skitduktiga snabba och framförallt billga…
Om du inte hittar något bättre kan du alltid skicka den juSkriv igen om du behöver kontakt nummer (har det inte i huvet just nu men tar gärna reda på det)
-
Kolla med Ann-Charlotte på H´poko i Varberg hon är en jävel med nål o tråd!! Fixar det mesta som är surfrelaterat inkl kitar, 0340-67 55 25
-
Eller så gör du det själv. Sy lite försiktigt, å sätt sen spinnaker-tejp slätt å fint på bägge sidor. Har funkat fint för kompisar till mig som haft revor på upp till typ 50cm.
Good luck! -
Har hört om en kille som heter Alberto på UK Syversén, Västra Frölunda. Syr segel i vanliga fall men har även lite erfarenhet av kite.
-
Tack för hjälpen! Alberto på Uk Syversen har lovat att göra ett försok.
-
En kille som heter Espen Skanke fixade min snabbt, billigt o bra. Han lagar fallskärmar i vanliga fall. Håller till vid Järntorget. Tel 070-6600047
-
500 spänn fick jag betala för 2 stycken vinkelrevor på olika ställen. De var ca 30-40 cm långa. Då gjorde han det samma dag jag ringde.
Logga in för att svara.