Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing trassel med att nå tricks&tips..

• trassel med att nå tricks&tips..

Publicerad av Knatte på 13 februari, 2007 vid 14:08

Jag har svårt att komma till lagningsdelen till tricks & tips ?? Länken verkar torsk :crazy:

Knatte svarade 18 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • Knatte

Gäst
    16 februari, 2007 vid 22:27

*****Bumpar tråden lite********

Det verkar vara problem med i stort sätt alla länkar till underubriken ”artiklar” Det finns inget bakom dessa länkar:mad:
    Kanske något för modsen eller troligare Steffo att kolla på ?

• dr-masse

Medlem
    17 februari, 2007 vid 12:56

Skumt, jag kan inte se något fel? Tömma cache, kanske?

• Knatte

Gäst
    17 februari, 2007 vid 16:46

@dr Masse 365553 wrote:

Skumt, jag kan inte se något fel? Tömma cache, kanske?

Har tömt kakorna och hela histiriken nu 😉 Ingen skillnad alls!
    Så här ser min skärmdump ut! (jag har Firefox om det kan påverka)

Trick.jpg

• gurra1978

Medlem
    17 februari, 2007 vid 17:57

Lösningen på problemet finns att läsa under tricks & tips 😀 . För mer info http://sv.wikipedia.org/wiki/Moment_22

• Knatte

Gäst
    17 februari, 2007 vid 18:45

@gurra1978 365584 wrote:

Lösningen på problemet finns att läsa under tricks & tips 😀 . För mer info http://sv.wikipedia.org/wiki/Moment_22

Moment 22 och mister Murphy är kända företeelser i mitt liv, så där känner jag mig trygg 🙂

Kollade med IE 7.0. det var exakt samma problem där. Jag ser inget på underavdelningarna under artiklar ..

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA