Tröjor med knop

Detta ämne har 10 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 3 månader sedan av getwet.

• Författare
     getwet
    Deltagare

Har observerat att det numera är ett flertal som passerat 30knop på GPS 2sec, samt 35knop.

Är det inte dags för er att nu skaffa en Tshirt med logga och knop (30-35-40 finns)
    200kr för en tröja inklusive frakt (inom Sverige) Ekonomiska överskottet på tröjan går direkt som en gåva till GPS speedsurfing, du stödjer alltså siten (för så snål är väl ingen att man inte bidrar till den eminenta gratis siten)

Maila mig här på konfen om du vill ha en Tshirt, vilket du naturligtvis vill.

SWE223
    Medlem

Jag vi ha en !
    Vilka storlekar finns?
    //Nicklas

getwet
    Deltagare

Medium-large-Xlarge.

Large passar mig utmärkt, och om jag inte minns helt fel så är jag storleken större än dig.:wink:
    Såen large blir nog bra……

CharlieB
    Medlem
    getwet wrote:
    Har observerat att det numera är ett flertal som passerat 30knop på GPS 2sec, samt 35knop.

Är det inte dags för er att nu skaffa en Tshirt med logga och knop (30-35-40 finns)
    200kr för en tröja inklusive frakt (inom Sverige) Ekonomiska överskottet på tröjan går direkt som en gåva till GPS speedsurfing, du stödjer alltså siten (för så snål är väl ingen att man inte bidrar till den eminenta gratis siten)

Finns det några 40 knop kvar eller är alla slut?

Charlie

SWE223
    Medlem

Hmm, jag tar en medium, jag vill ju att den ska va tight och snabb 🙂
    Skicka en till:
    Nicklas Carlsson
    Hanna Nilssonsv 10
    17668 Järfälla
    Jag vill ha en som det står 35 på.
    Maila mej hur du vill ha betalningen på nicklas.carlsson snabela se.ibm.com
    //Nicklas

tbsurf
    Deltagare

Getwet, vart tog min 35 tröjja vägen?

getwet
    Deltagare
    tbsurf wrote:

Haru pröjsat?

tbsurf
    Deltagare
    getwet wrote:
    tbsurf wrote:

Haru pröjsat?

åhh hjälp mej lite nu
    Jag hittar inte det där gamla inlägget där du skrev kontonummer mm :blush:

CharlieB
    Medlem
    getwet wrote:

Att inte ni speedkillar trackar (eller uppmärksammar goda surfare) som inte håller till bakom badbryggor, grävda diken med mera genom att ha en 18 knops tröja att dela ut till dem som borde öka sin boardspeed?

Charlie

Till vilket konto betalar man?

getwet
    Deltagare

Det kommer….

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2023 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med användarnamn och lösenord

eller    

Forgot your details?

Create Account