Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Trött man blir på surfbutikerna

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 december, 2004 vid 06:38

    Snacka om dagens ilandsproblem.
    Stackars Rambo ska ut och resa och har ingen boardbag till sin feta utrustning.

    Fan grabbar – tänk på att det är jul – det finns folk som varken har familj, mat eller bostad!!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 december, 2004 vid 07:37

    Ännu några givande inlägg på ett surfforum.
    En verkligt trevlig, viktig diskussion!

  • basse

    Medlem
    22 december, 2004 vid 07:38

    Adde: trodde du skulle använda den själv i vår… ?? wink.gif

    Rambo: Du kan väl beställa direkt från GUN också. Nu har de 10% tror jag. Maila och hör efter.

  • adde

    Medlem
    22 december, 2004 vid 07:47

    Jag har bagar så det räcker och blir över haha. Nä, men en dubbel vågbag som jag inte använder…

    /adde

  • basse

    Medlem
    22 december, 2004 vid 07:57

    Trodde nästan det iof!! smile.gif

  • nordgren

    Medlem
    22 december, 2004 vid 08:07

    Svar till:


    Snacka om dagens ilandsproblem.
    Stackars Rambo ska ut och resa och har ingen boardbag till sin feta utrustning.

    Fan grabbar – tänk på att det är jul – det finns folk som varken har familj, mat eller bostad!!!

    [/ QUOTE ]

    Får jag fråga vad du gör åt saken? Jag hoppas att du sträcker dig längre ut än att sitta och klaga om det här på konfen.

    Att det ska vara ett sånnt gnabb mellan/från vissa här alltid? confused.gif Är det inte märkligt att vissa alltid är grälsjuka. (detta säger jag i största allmänhet, inte till någon specifik person, de som tar åt sig gör säkert rätt i det…)

  • nordgren

    Medlem
    22 december, 2004 vid 08:10

    En eloge till surfslusken som istället för att klaga på dålig planering (som vissa vindabstinens-jag-har-inte-surfat-på-länge-personer gör) erbjuder sig att låna ut en boardbag.
    Här har vi en riktigt schysst kille! Respekt.

  • basse

    Medlem
    22 december, 2004 vid 08:12

    Reeespekt till Adde också iså fall.

  • nordgren

    Medlem
    22 december, 2004 vid 08:15

    Jepp till Adde också.

  • flash

    Medlem
    22 december, 2004 vid 12:02

    Å så kom avundsjukan som ett brev på posten!
    Satan vad trevligt för dig John! Är inte Margarita lite av ett fristajl-place? Trodde du bara var en all-in-radical-wave-rajder?
    Visst har det blivit surf för min del hela hösten men vi ses ju inte så ofta eftersom Halmstad krossar och du envisas med att hänga rundor i Läget och Äppelviken. wink.gif
    Hoppas du får det kungligt i Venezuela och att du lägger upp lite bilder så man får se hur du haft det!
    Ses till våren…
    God Jul / Martin

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 december, 2004 vid 13:52

    Rambo är ju bara en såååå stor IDIOT som tror att han är så fräck bara. hoppas att du inte kommer iväg ditt fuckface

  • herodude

    Medlem
    22 december, 2004 vid 14:22

    fan vilka härliga på hopp endel personer få så fort de skriver någonting på konfen… säger iiiiiiinga namn.. laugh.gif (tror inte jag behöver det… laugh.gif)

  • brickan

    Medlem
    22 december, 2004 vid 14:38

    Svar till:


    Rambo är ju bara en såååå stor IDIOT som tror att han är så fräck bara. hoppas att du inte kommer iväg ditt fuckface

    [/ QUOTE ]

    Lägg ner kan du inte skriva ditt namn kan du skita i att ha åsikter!
    Jag hoppas i alla fall Rambo kommer iväg och får surfa lite så kanske han blir lite snällare när han kommer hem grin.gif

    Och kom inte och säg att jag är minst lika annonym för det finns bara en Pontus (Brickan) Hjortzberg på vårt klot.

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    22 december, 2004 vid 14:59

    fuckfäjset har rokkat pungen av sej idag din anonyma fägott grin.gif
    va har du gjort? suttit framför datan o tjurat..moahahaha.
    KRam på dej!!

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    22 december, 2004 vid 15:01

    haha..tack BRiCKAN..du har en ödmjuk sida wink.gif
    “Jag hoppas i alla fall Rambo kommer iväg och får surfa lite så kanske han blir lite snällare när han kommer hem”

    ahhhh..BRiCKAN, det var nog fan lite surf som behövdes för o få karisman tillbaka från era mobbade inlägg smirk.gif

    ( en nöjd RAMBO, försök o dra ner han cool.gif )

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Trött man blir på surfbutikerna

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.