Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Trumpeten vs Wakenils.
-
Well just nu är jag faktiskt 70-80% pure wakestyle kiteboard och resten vågsurf. Fan borde inte Argentina ha lite goa vågor? Blev lite sugen efter AR-filmen. Men va fan vet ja. Antar att du ska sitta hemma och krulla håret dina sista 10%?
-
Trumpeten;568170 wrote:
Nu behöver jag bara bär hjälp sen ska vi ha så kul såbärhjälp it is, ser hur skoj ut som helst
skall bara klura ut när coast-trip blir, så hörs downunder -
hengo;567162 wrote:granska även poptekniken vid 01:01, här ser vi ett tomrum någonting kite ännu inte lyckats kopiera/eller mer vanligt: ersätta med något enklare som påminner om ursprunget fast med ett annat namn .
tricket kommer ju aldrig bli lika fett, men poppen i sig går ju
[ame=”http://www.vimeo.com/4236984″]silvester bel-air to blind on Vimeo[/ame] -
Vadå tricket kommer aldrig bli lika fett? Jag tror han kan göra det där på kite med.
-
Pepä;567028 wrote:Kolla här. Om jag bygger fart av kajten och sedan kopplar loss mig och släpper bomen kan jag fortfarande göra en front roll utan problem. För vissa moves behövs givetvis kitens motstånd men vad jag vill påvisa är att gummiskiten är i stort helt onödig. Men de som vill kan ju fortsätta köra så, kite är mångfacetterat.
kan du göra front roll wow jag kan göra spring rolls med soja
-
hmmm, skulle bli sjuuuukt impad om jag såg nån göra en liknande wirlybird som Dominik gör, fast med en kite i ena näven istaället. gärna flat också. tror det är betydlgit svårare än efter båt/kabel. Kitens konstanta drag borde göra det svårt att dra till sig bomen å få lite slack i sveprörelsen,
men nä, nog går de!!! ut å öva
-
När kommer du ner Mattias.?
Ska man ta sig till andra sidan jordklotet så missa inte CORE jamet!!!
Fetare slajder park får man leta efter -
e där om 25 dagar,
men funderar på o dra så långt norr ut man pallar direkt, o sen sakta säkert ta sig ner igen,
finns de nått datum på jamet ? så man vet när man skall vara tebax eller hur man skall lägga upp planen? -
Tänk om man kunde släpa sig till corejammet!! Synd att det inte finns nån mörkerkörningsorganisation där man som skandinav kan söka mörkerbidrag för att få råd att ta sit till dit.
om nån har nån hookup för biljetter ume -> perth under 8k så e ja på 🙂
-
Hengo Finnair har till massa olika ställen i Asien för under 5000 om man bokar innan september. Därifrån kanske det är billigare till Australien?
-
hörde att det fanns biljetter runt january för 800dollar med Airasia eller nått liknande Perth – London
Sen får du ta nått billigt flyg till London men det är ju värt att vänta några timmar i london för att vara med på core jammet
800dollar *6 = 4800kr
Det var nån som sa det här till mig så det är säkert överdrivet i två led men helt klart så måste det kollas upp, CORE jamet vet jag inte när det är tror inte ens det är bestämt men förmodligen i mitten eller slutet av January
-
Pepä;568885 wrote:Hengo Finnair har till massa olika ställen i Asien för under 5000 om man bokar innan september. Därifrån kanske det är billigare till Australien?
tur & Retur . . . Varifrån -> perth ?
Länk . . .
Logga in för att svara.