• eddie

Medlem
    14 januari, 2008 vid 19:16

Jag tycker faktiskt att faktumet att vissa inte begrep var ungefär 200 ggr roligare än själva inslaget…
    Helt sjukt!
    😉

• blackadder

Medlem
    14 januari, 2008 vid 19:30

Ja de e som när Filip å Fredrik intervjuade den däringa-bruttan-va-fan-hon-nu-heter å undrade om hon hade jobbat nåt med DJ Göbbels, och mycket riktigt, det hade hon…

• blackadder

Medlem
    14 januari, 2008 vid 19:32

Ja det är som när Filip å Fredrik intervjuade dendäringa-bruttan-va-fan-hon-nu-heter å frågade om hon hade jobbat nåt med DJ Göbbels, och mycket riktigt, det hade hon…

• blackadder

Medlem
    14 januari, 2008 vid 19:36

Ursäkta att jag stammar lite…

• surfmc

Medlem
    14 januari, 2008 vid 21:38

@Blackadder 438541 wrote:

Ja det är som när Filip å Fredrik intervjuade dendäringa-bruttan-va-fan-hon-nu-heter å frågade om hon hade jobbat nåt med DJ Göbbels, och mycket riktigt, det hade hon…

Emma Andersson är i en klass för sig själv, den intervjun är helt otrolig…….

http://www.youtube.com/watch?v=kbxt-kkPbM0

• eddie

Medlem
    14 januari, 2008 vid 23:14

Att driva med en häst är inte särskilt roligt. Inte med Emma Andersson heller.

• simoneburgess

Medlem
    15 januari, 2008 vid 12:52

Haha! Underbar video. Man blir ju skrämd över sitt skånska arv.

Naeh, nu ska jag in och shoppa i Malmö.

Heil på er!

• jonaish

Medlem
    15 januari, 2008 vid 16:26

hahahaaaaa den här då..

http://www.youtube.com/watch?v=FCz27u_Zi1I

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA