Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › U-Dals Årliga Kitefylleslag 14-15 Nov
-
U-Dals Årliga Kitefylleslag 14-15 Nov
Publicerad av rambo_johnson på 4 november, 2003 vid 20:22Gubbar, har styrt upp en DJ för näst nästa helgs kitefylleslag på WCLs korridor, bring yer booze så kör vi hårt högt o länge….
zoolander svarade 21 år, 5 månader sedan 22 Medlemmar · 76 Svar -
76 Svar
-
ryktas även om en live spelning av känt sverige band…
-
Nej det var första o sista gången du tog med dej band sist..
det passar inte in med Leningrad cowboys hur häftiga skor du än tyckte dom hade…Ja jädrar i min gitarr va det kommer o smälla
KNAPPT SINNES…
-
shiiit najs ska det bliiiiii, vilket slaaag fifan, vi drar till Dänemark o fixar grejer osså billit nu juuuh
-
äh ni kan fan inte supa pussys vikka fan ni än är vi kanske stöter på varandra i lund nån gång.
då får vi dra kniv och avgöra.
last man standing gustav
-
ja det låter bra.. glider ner på fredag så får vi ordna nått
-
sätt din lilla fot på Udal så ska du få smaka på vårt farfars vin…
-
rambo du kan inte skrämma en 5-åring…och niklas, suck, akta ändtarmen. kom till habo i helgen ska team gustavÅjakob battla sönder er. your gonna die…a lot.
gustav
-
Svar till:
rambo du kan inte skrämma en 5-åring…och niklas, suck, akta ändtarmen. kom till habo i helgen ska team gustavÅjakob battla sönder er. your gonna die…a lot.
gustav
[/ QUOTE ]
hehe jah vi battlar.. vi hyr in en DJ som sprutar decibell på oss.. osså en massa folk som stor och säger OOOHH när vi förnedrar varandra
haha -
Kan du utveckla lite grand om den ”förnedringen”.
Hur liksom fungerar det?Jag tror att det finns ett ganska stort intresse att veta, rent allmänt alltså.
-
Jag tänker då på hur dom gangsta rapparna gör när dom battlar… sjunger en massa dummheter om varandra.
Logga in för att svara.