Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › U-Dals Årliga Kitefylleslag 14-15 Nov
-
U-Dals Årliga Kitefylleslag 14-15 Nov
zoolander svarade 21 år, 6 månader sedan 22 Medlemmar · 76 Svar
-
Va faen gubbar, handlar ni bara pilsner och bokar DJs?? Ni missade en go dag i Mossby igår med sol och vågor…
/Mackan
-
hehe så har man gått och blitt roadie oxå, många sysslor blire ; )
//Pan
-
Sam Känner vi inte det var en Evöl Nigga Haxxor som tog min dator..
Fan vilket svineri det kommer o bli… massa svettiga kiteare som bara tjatar om sina upplevelser det kommer att sluta med att vi ljuger om alla skrönor o skit som ett par Pirater Eöööhh SHÄÄÄRK BIT ME osså visar man ärret från blindtarmsopperationen..
Men inte jag.. ska jag va me så får ni väcka mej .. jag kommer att parkera mitt sorry ass jämte ett fint kex och sakta infinna mej i en dimma av njutning.Det kommer att bli helgrymmt.. Massor av öl
och som Nigella hade sagt..”Then Just Ad Some Salty Fetta”
WIIIIIIIIICKEEEED
-
Jo, Moderaten! Kanske undrar om detta ska flyttas till det nya offtopic. Vet inte, men en undran. Eller?
Mypa
-
Tjena Grabbar!!!!!
Finns det platts för NakenJanne också, så kommer jag gärna.
Kan ta med lite schysta grejor..
Kommer eventuellt i sällskap med BigBrother-Linda (linda är lite tänd på KiteKillar, ja med). Men bara om det e OK för er?Kram NakenJanne
-
hohoho… så ska man tvingas jobba en hel jewla dag innan man får lov att korka upp den första bärsen o påbörja färden in i dimman….. hmm smygsupa på toa??
-
Klockan 18 går KongoPans buss från Malmö med detination Lund. Med i bussen finns diverse skrammelprylar och kanske nån alkis av nåt slag.
-
Tyvärr!!
BigBrother-Linda kunde inte…
Men har ringt runt lite och kollat alternativ…Nya på listan e
*Ali-Boy-Banana
*Hiawatta
*Lärkan från Bergen
*Butcher-Begnt
*Scuba-Steve
*Rab him self
*Pistol-PeteSen ville Blondi å Özkan hänga på, men jag vet inte??? Dom kan bli villda… För det blir väll en städad fest..
PS: Lycky-Luke fick ja inte tag på…
-
Har ni kollat med Slitz dom brukar ha rätt justa brudar på gång
Eller varför inte kolla med Hef direkt
-
Svar till:
Jo, Moderaten! Kanske undrar om detta ska flyttas till det nya offtopic. Vet inte, men en undran. Eller?
Mypa
[/ QUOTE ]
hell no död åt öfftöpic modda fökin shajt
-
ääähhhhhhhhhhh jag är sliten jag har ett sprutluder som konkurans till festen o de e långt typ 60 mil o ja knarkade för mycket i london i helgen så man är riktigt vidrig nu men jag ska kolla flyg biljett endå!!! era svin / Pontan – Theame VIDRIG the man the myth the concept! javiiist
-
Ja för tusan…Det här är väll nästan relevant kite info/tråd
Inte för att man fattar mycket vad det är som ska hända eller att man får komma dit men det är kul att läsa iallfall
Logga in för att svara.