Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Umeå surf imorgon fm (26e)

• Umeå surf imorgon fm (26e)

Publicerad av jakob_s på 25 oktober, 2005 vid 18:03

Vilka siktar på att ta sig ut imorgon ?
    Lillis och Ostligt ger ju sjukliga 90 grader i vinkel och vinden är jämnare än vid SV.

Vatten tempen är 4-5 grader kallare än sist (8 mot 12) så nu behöver man nog handskar och huva..(Har ni extra huva så lånar jag jätte gärna.)

Ses på vattnet.

drx svarade 19 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • drx

Medlem
    25 oktober, 2005 vid 19:48

Hm, är nog färdigsurfat för min del, drog på mig en förkylning sist som fortfarande sitter i.. Men snart är det ju Pozo, siktar på att åka 21a dec cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    25 oktober, 2005 vid 19:58

här uppe vid luleå snöar det nu isen lade sig -13 grader i morse, -2 nu.
    nollgradit i vattnet, dock varmt på torsdag igen enligt
    smhi 6 grader här och 9 grader i umeå.

• jakob_s

Medlem
    25 oktober, 2005 vid 20:27

Aj då, trist..
    Det sliter när man kör hårt ett par dagar utan att låta kroppen vila.. wink.gif
    Fick sälv 6 dagar med 5,2 och då var mitt nedre (vänstra) bica fäste helt färdigt..
    Kul med Pozo. Blir det en längre vistelse eller ?

Annonym, jo det ska ju bli varmare framåt helgen.. Kommer bara solen fram nån gång också så blir ju surfet så mycket mindre ogästvänligt.

• drx

Medlem
    26 oktober, 2005 vid 19:10

Nej blir bara 2 v, får se om man har tur kanske det blåser lite, är ju inte direkt bästa säsongen för vindsurfing i dec där. Men kanske tar med paraglidern och flyger lite annars om surfingen suger (eller dricker öl =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Umeå surf imorgon fm (26e)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.