Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Un spectacle gonflable du skim

  • neven

    Medlem
    27 juli, 2009 vid 14:38

    Respect! Bra film där. Efter att ha testat köra lite wakeskate på kabel och fattat hur stört svårt det är, så ger jag ännu mer credd än förut till alla som gör feta grejjer strapless.

    Det enda jag kan klaga på (och det är nog inte ditt fel) var att det tog ett år att ladda den…

  • yann

    Medlem
    27 juli, 2009 vid 15:00

    Tackar, ja det går segt hos mig också men den ligger ju på Vimeo så det är ju inte mkt jag kan göra åt. Den lågupplösta bör ju gå snabbare så kör den som ligger direkt i bloggen och skit i att klicka vidare till Vimeo.

  • pepa

    Medlem
    27 juli, 2009 vid 15:17
    Neven;561838 wrote:
    strapless.

    App app app! Bootless måste du väl ändå mena.

    Nice fim Yann!

  • haze

    Medlem
    27 juli, 2009 vid 15:42

    Nice film Yann.. Måste inskaffa en Skim…

  • mat

    Medlem
    27 juli, 2009 vid 15:45

    well done mannen!!

  • henkeman70

    Medlem
    27 juli, 2009 vid 16:41

    Skön film tycker jag. Musiken passar bra och skapar en soft stämning vilket ju passar väl med åkstilen. Mjukt och skön flow. Wipeouts är alltid kul att titta på. Bra inklippt som det var nu. Introt med bilen över kameran var bra. Likaså klippet när du startade på beachen och plogade dig ner till vattnet var bra/kul.

    Det enda dåliga tekniskt är att kameran skakar. Fixa fram ett stativ. Det kommer bli mycket snyggare om skakningarna försvinner.
    Dessutom hade jag gärna sett lite miljöbilder. Spoten verkar schysst. Jag vill se mer av området – lite vägskyltar, kiosken, parkeringen, några locals, riggytan, en hund, en uppsköljd brännmanet etc..

    Jag tycker att det är skitkul att det postas så mycket kortfilmer på forumet. Keep it up!

    // Nils Petter Sundgren 😉

  • sourra

    Medlem
    27 juli, 2009 vid 16:42

    Prima skit Jann! Jag blir sjukt osugen på att stanna i Svedala när jag ser det där.

    Här kommer den konstruktiva kritiken:
    Testa använda ett stativ eller i alla fall stödlinjer för att slippa den slagsida som ibland drabbar horizonten. Och har du en vattentät kamera är det väl klart du ska tvinga ut din kvinna i vattnet och surfa i händelsernas centrum =)

  • yann

    Medlem
    27 juli, 2009 vid 18:59

    Tackar för bra feedback. Jag köpte faktiskt ett riktigt fint och stabilt stativ samtidigt som kameran men tyvärr hängde det aldrig med från bilen till spotet förutom sista tillfället men då hade vi glömt skruva loss fästet från objektivet. Vi använde då stativet som stöd utan fästet men det hjälpte nog bara litegrann och blev lite vint och skevt.

    Miljöbilderna tar jag åt mig på. Åsa filmade en massa sånt men jag tyckte det var svårt att klippa in utan att kännas malplacerat. Ska jobba lite hårdare på det nästa gång.

    Japp, filma i vattnet får det bli också 🙂

  • yeeah

    Medlem
    27 juli, 2009 vid 23:07

    skön rulle!

    körde du bara utan fenor?

    Har precis köpt en skim, ska bli gött att äntligen få prova!

    Vad tycker du om kameran, hur står den sig mot icke vattentäta i samma prisklass?

  • skotten

    Medlem
    27 juli, 2009 vid 23:56

    very nice Yann, skimboard with no fins is not easy, getting one to carve in waves is much harder than it looks and doing it with an ozone commands respect..

    seriously though, awesome riding, great pops with no need for grabs, its all good shit man, aloha to the belly

  • yann

    Medlem
    28 juli, 2009 vid 05:53

    Skotten, you’re breaking me up 🙂

    Japp, bara utan fenor. Finns inga hål för fenor på den här. Med rätt shape på skimen så får man bra kontroll ändå + friheten att köra brädan i alla riktningar och utan vatten 😀

  • skotten

    Medlem
    28 juli, 2009 vid 10:22

    faack couldnt give you an aloha, you need to wait :(… I wont forget though dude, you definately deserve one

  • lars_m

    Medlem
    28 juli, 2009 vid 10:42

    Wow, nice!!! Big aloha

  • superlativo

    Medlem
    28 juli, 2009 vid 12:19

    Grymt peppad man blir av filmen! Sw33t!

  • samhansson

    Medlem
    28 juli, 2009 vid 12:58

    nice Jann, mycket skateìt. gött

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Un spectacle gonflable du skim

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.