Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Unhook leashes..

• melker

Medlem
    27 juli, 2004 vid 17:04

JO detta har vi ju läösning på å så sitter den i chickenloopen, men ni som fega har ni nån bra lösning så att draken tappare kraften helt när man tappar bommen. Som en vanlig leash ??

• backe

Medlem
    27 juli, 2004 vid 17:11

Hmm dagens symaskiner verkar inte vara av rätta virket…

• walle

Medlem
    27 juli, 2004 vid 17:12

Svar till:

JO detta har vi ju läösning på å så sitter den i chickenloopen, men ni som fega har ni nån bra lösning så att draken tappare kraften helt när man tappar bommen. Som en vanlig leash ??

[/ QUOTE ]
    vill man det???

• hengo

Medlem
    27 juli, 2004 vid 17:35

backe: hihi!!:)

melker: fettjock slang, som själva HPleashen, därefter ett snöre genom slangen kopplad till din depowerleash

• melker

Medlem
    27 juli, 2004 vid 19:23

Hengo. Hur faan menar du. Då blir det ingen spinningleash på den väl ??

• pepa

Medlem
    27 juli, 2004 vid 19:30

Svar till:

nån bra lösning så att draken tappare kraften helt när man tappar bommen. Som en vanlig leash ??

[/ QUOTE ]

BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.

• melker

Medlem
    27 juli, 2004 vid 19:33

Jag frågar bara för at en polare undrar…. Själv är jag inte intresserad av sånt.

• hengo

Medlem
    28 juli, 2004 vid 13:10

öööh jag vet inte riktigt

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA