Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Upp och hoppa blåser 11 m/s i VOMB

• fredde

Medlem
    17 september, 2005 vid 14:42

klart du får följa med. Men du brukar ju inte vilja åka utanför sokengränsen! Och jag lovar naket ska det bli om du henka me….

• rambo_johnson

Medlem
    17 september, 2005 vid 15:01

secret skanör imorrn allihoppas? bara d inte regnar skit från himmelen

• davids

Medlem
    17 september, 2005 vid 16:17

faktiskt jääävligt sällan det regnar skit från himmlen, men nån gång måste vara den första så… man vet aldrig..

• sidpiraya

Medlem
    17 september, 2005 vid 17:28

Fy fan grym dag på sjön jag orkar inte köra i morn igen.
    Jag och Emil kan komma och fota lita vid lunch snåret

• mrmille

Medlem
    17 september, 2005 vid 21:11

Svar till:

faktiskt jääävligt sällan det regnar skit från himmlen, men nån gång måste vara den första så… man vet aldrig..

[/ QUOTE ]

”när det regnar skit från himmlen har den fattige ingen tvål…”

• rex_milvus

Medlem
    17 september, 2005 vid 21:37

Svar till:

[/ QUOTE ]

du måste ha missat tanten på trellehulla camping (eller om det var ljunghusen, skit samma) som stämde KLM för att de tömde septik-tankarna när de kom in över skåne? laugh.gif

• mackan

Medlem
    17 september, 2005 vid 21:57

fan hade man vatt där hade man ju hängt pu’. vem vill köra sydkust i sånna conditions…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA