Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing upphittad shorty i lundåkra saknas svart sele mystic warrior

• pepa

Medlem
    12 juli, 2009 vid 17:28

Antar att det står Surfers Paradise Team på kragen på shortyn? Mitt huvud satt inte på riktigt den dagen. Ge den till Mike och be honom tvätta den också 🙂

Slår en signal mañana!

• lasurf

Medlem
    12 juli, 2009 vid 17:34
    Pepä;558827 wrote:
    Antar att det står Surfers Paradise Team på kragen på shortyn? Mitt huvud satt inte på riktigt den dagen. Ge den till Mike och be honom tvätta den också 🙂

Slår en signal mañana!

Japp det är den vi ber Mike tvätta den….

• pepa

Medlem
    12 juli, 2009 vid 18:26

Gött e det! 😀

• sourra

Medlem
    12 juli, 2009 vid 19:40

Vad fick du egentligen med dig hem?

• pepa

Medlem
    12 juli, 2009 vid 20:18

Eehm… jo en ny sängkamrat blev det ju! Passar perfekt i min 180-säng, knör lite väl ibland bara. Allt annat är utspritt över Svedala.

• sourra

Medlem
    12 juli, 2009 vid 20:27

Vad i helskotta? Skändade du klibban OCH satte den i andra hörnet?

• pepa

Medlem
    12 juli, 2009 vid 20:32

Yesh! Det var ett jävla meck i det oranga hörnet, texten skulle kommit rakt i fenhålen och på nåt annat sett funkade det inte riktigt. Snurrade på den över hela brädan innan jag bestämde mig. Tycker ändå det blev rätt najs, lite OG änna.

• wakenils

Medlem
    13 juli, 2009 vid 07:29

feet! men var tog dagens vind vägen?

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA