-
Upphittad tröjhuva Parkvägen
Niel pryde sak låg och blåste i vinden så jag tog hand om den så slapp det bli bitleksak för hund. Vem vill ha den?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Upphittad tröjhuva Parkvägen
Niel pryde sak låg och blåste i vinden så jag tog hand om den så slapp det bli bitleksak för hund. Vem vill ha den?
Va bra ! Den är min. I alla fall om den är av neopren. Bor i Göteborg, men var i skåne i helgen. Kommer snart ner igen . Kan du hålla den till dess ? Du kan väll svara via personligtmess.
När dom ändå är på tal. Skulle vilja ha en, inte för att den som du hitta är min. Men såg dom i SP katalog, skulle ju vara perfekt under 4/3:an till hösten då det sipprar in lite vatten i dragkedjan å runt halsen. Funkar dom bra att ha under dräkten?? Med tanke på att dom bara är 2mm och ja menar den modellen utan ärmar.
Funkar utmärkt under dräkten. värmer bra men lätt att glömma…tydligen.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.