Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Uppsala surf?

• anonym-anvandare

Medlem
    5 september, 2005 vid 11:36

http://www.windguru.com har ju:
    ”Sweden – Ekoln – Vasteraker (Uppsala)” med på sin lista. Stämmer väl inte helt alla gånger men vilken väderprognos gör det…extra kolla med foreca/smhi typ?.
    Så närmast är ju ekoln. Men vid N-NV så drar jag till Öregrund. En dryg timma nordost. Blåser lite mer/oftare där oxå. Onsdag – torsdag ser ju lovande ut runt ekoln (sunnersta).
    // Helter.S

• ozman

Medlem
    5 september, 2005 vid 11:47

Kolla klubbens hemsida – http://www.uvk.se, där finns förutom de vanliga väderlänkarna också en tråd på forumet med flygplatsprognoser, som kan vara till nytta.

• enlight

Medlem
    5 september, 2005 vid 11:58

Visst hade väll U-sala en surfbutik förrut??
    Har för mig att jag för många herrans år sedan var i en butik som låg i ett källarplan i ett hyreshus, men det var iofs. längesedan.
    Tänkte även besöka Dingo när jag var där i sommras, men till min förvåning fanns de inte kvar!?!?
    Har de flyttat/lagt ner?
    Finns det ngn bra butik annars att besöka i U-sala?
    Åker ner nästa helg (16:sept)

• ozman

Medlem
    5 september, 2005 vid 12:35

Bles surfshop finns kvar – öppen torsdagkvällar. Kolla länken på klubbens hemsida! Jag märkte oxå att dingo hade lagt ner. Föga förvånande med tanke på de höga vågorna i Uppsala!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA