Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ut imon tisdag?

• debkausf

Medlem
    4 februari, 2008 vid 20:26

Jag tänkte köra lite i läjet om det inte blir för många ostar i vinden men jag landar inte på kohyllan innan kl.16! Prognosen verkar ju inte jättesäker, blir nog byigt om det blir mindre än 170 grader o då skiter jag i de!

• byguy

Medlem
    5 februari, 2008 vid 10:13

Vart skall du och när? Har fundering på rågelund kl 13 då vinden gradvis går mot ostligare.

• _sofia_

Medlem
    5 februari, 2008 vid 11:07

E fortfarande tveksam om ja ska dra ner, vindrikt. ser int så funny ut men prognosen för veckan ser int så lovande ut heller…

• byguy

Medlem
    5 februari, 2008 vid 11:23

Det har redan börjat gå över på sydost. Kanske imorgon eller torsdag

• _sofia_

Medlem
    5 februari, 2008 vid 11:32

Skippa matten på tors och ge sig ut på morronen, solen kanske kikar fram då 😛

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA