Senaste nytt Forums utan en röd tråd

• utan en röd tråd

Publicerad av anonym-anvandare på 18 oktober, 2003 vid 17:36

jag har under ett par dagar följt en tråd som handlar om en kille som har handlat en våtdräkt för två år sen.

för det första så skall jag bara förklara att jag inte har loggat in mig på grund av att jag aldrig har skrivit något här innan och har inte för avsikt att börja med det heller.

jag finner det mycket upprörande att läsa dessa påhopp som varit på killen som försökte reklamera sin våtdräkt.
    jag trodde i min enfald att detta var ett forum för att utrycka sin åsikt eller dela med sig av sina erfarenheter, goda som dåliga.

vad ännu märkligare är dem som insinuerar att killen ifråga ljuger..?? vad skulle han få ut av att dikta ihop en sådan historia?
    sen finns det dom trångsynta människorna som baserar sina inlägg enbart utifrån deras egna erfarenheter, då tänker jag på döskallen som antydde lite diskret att han kände ”alla” på bromma.
    jag tycker att det låtet rimmligt att man skulle kunna ha olika erfarenheter från en och samma säljare.

vad jag oxå har funnit lite lustigt är när det diskuteras om det finns några seriösa på denna konf, där den ena efter den andra har rabblat upp ett fåtal namn som dem tycker är seriösa. Tex dr masse. hur faaan kan man vara så korkad och skriva att han skulle vara mer seriös en någon annan?? om det inte är så att man baserar detta på att han verkara vara teoretiskt duktig.
    Enligt denna elitistiska anda så kan det knappast finnas plats för den vanliga surfarn.
    mao 95% kan logga ut.

summa sumarum: jag tycker att det verkar vara lite lågt i tak på denna konf. man behöver inte tycka samma som alla andra.

lev väl

August

anonym-anvandare svarade 22 år, 5 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA