Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing V art sys kite:ar i Kina???

• V art sys kite:ar i Kina???

Publicerad av q-lobo på 27 juni, 2004 vid 10:50

Hallå.
    Jag undrar ifall någon har någon/några adresser till fabriker som syr kites i kina? Jag befinner mig just nu i kina, hubei provinsen och letar febrilt efter adresser för att köpa direkt från fabrik här nere.

Skulle vara tacksam för svar.
    /Q

q-lobo svarade 21 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • curry

Medlem
    27 juni, 2004 vid 11:14

Jag har hört att dom är TJOCKT 😛 hårda med folk som säljer direkt från fabriken, om de kommer på en så skär de av fingrarna på en, tillsist, cuttar de snorren..

ganska läskit va?

• rambo_johnson

Medlem
    27 juni, 2004 vid 12:32

Svar till:

Hallå.
    Jag undrar ifall någon har någon/några adresser till fabriker som syr kites i kina? Jag befinner mig just nu i kina, hubei provinsen och letar febrilt efter adresser för att köpa direkt från fabrik här nere.

/Q

[/ QUOTE ]

haha, glöm det, I know the guys, dom säljer inte till vem som helst…

• anonym-anvandare

Medlem
    27 juni, 2004 vid 13:22

Svar till:

Hallå.

/Q

[/ QUOTE ]

ALLT går att köpa i kina… bara leta tills du hittar det så är det inga problem.

• q-lobo

Medlem
    27 juni, 2004 vid 15:02

om du känner killarna borde du väl också veta att just nu är det pengar som talar i kina 😉

• q-lobo

Medlem
    27 juni, 2004 vid 15:06

talar du av egen erfarenhet?
    😉

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA