Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Va faaaaaannn????!!?? Hjälp
-
Va faaaaaannn????!!?? Hjälp
Publicerad av pepa på 5 augusti, 2004 vid 15:10Hur satan i gatan får man bort padsen från brädan? På ett bra sätt asså, tom jag fattar ju att man kan skära bort skiten men finns det inget smidigare? De sitter som smäck.
pepa svarade 20 år, 7 månader sedan 14 Medlemmar · 23 Svar -
23 Svar
-
Svar till:
Hur satan i gatan får man bort padsen från brädan? På ett bra sätt asså, tom jag fattar ju att man kan skära bort skiten men finns det inget smidigare? De sitter som smäck.
[/ QUOTE ]
Antar att du också skall byta bindningar på din Icon?
Vad byter du till? -
Jag byter från plana pads till Cabrinhas formade. Och det är inte på min favvobräda Icon 130 utan på min custom.
-
Peppe, greppa brädan me båda händerna. Gnag sedan av som på en majskolv. Polera med underarmen. Uppsök doktor.
En sjysst tapetkniv med rakblad skalar nog bort dom oxå, men det är ju absolut inte lika bra. -
sätt på dom nya ovanpå.. så du kommer upp lite och kan lägga mer kraft på kanten. blir även jättemjukt å skönt för fossingarna.
Eller så häller du på bensin å eldar bort dom. -
Passa dig för aceton ta T-röd och skär lite i kanten sedan böjer du upp lite och penslar på T-röd alteftersom det släpper.
-
Nu går jag o köper mig en cola o slappar med en rulle. Jävla najs party igår, Surfers Paradise vet hur man gör.
-
Vadå? Har chrille, richi, björn, john, matthias, david, martin…osv tjejfötter?
-
Bara manliga transor i det teamet o jag har sett deras nya kläder innan dom…hahha Har fet Tablas hooodie på mig.. det senaste jag lovar… men tjejmodellerna är för killar som vet vart skåpet ska stå.
-
De är lite väl kvinnliga, ja. Ser inga Maradonas alls i det gänget.
-
Svar till:
Hur satan i gatan får man bort padsen från brädan? På ett bra sätt asså, tom jag fattar ju att man kan skära bort skiten men finns det inget smidigare? De sitter som smäck.
[/ QUOTE ]
Spana in en något lam rulle där du även har ett inslag med instruktioner till hur padsen åker av…
ftp://ftp.steffo.nu/nya/040610/tarifa2004.mpg
s
-
Nej, varmluftpistolen är hos farsan just nu. Men vetefan om jag skulle köra på med en sån jävel, akta brädan. Kom förbi så kan vi experimentera med olika kemikalier och diverse powertools.
Logga in för att svara.