Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing va fan är det med den här jävla säsongen!

  • surfjohan

    Medlem
    19 september, 2006 vid 21:03

    va fan snackar du om? Blåser ju som fan nu! Ska ut och köra 4.7 i morrn… ta av dig öronmuffarna och solbrillorna så kanske du också märker detta..

  • fnassel

    Medlem
    20 september, 2006 vid 13:36

    Här är det också bra tryck,
    fullt drag med 5.0 skulle jag tro.
    Är bara hemma ock packar nu.

    /Gammelsmurfaren

  • surfmeister

    Medlem
    20 september, 2006 vid 13:46

    Hyfsade vågor, sol, 5.7m2 och Fanatic FW 98 i 3 timmar i Apelviken imorse. Definitivt inte säsongens grymmaste dag men va fan, det var kul i alla fall!
    /SM

  • adde

    Medlem
    20 september, 2006 vid 15:58

    Jevla skitår. 43 dagar har jag skrapat ihop så om inte hösten blir som 2004 är lär detta bli nytt bottenrekord…

  • snygging

    Medlem
    20 september, 2006 vid 17:13
    adde wrote:
    Jevla skitår. 43 dagar har jag skrapat ihop så om inte hösten blir som 2004 är lär detta bli nytt bottenrekord…
    Kunde inte ha sagt det bättre själv det är skit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Det blåser bara i varberg och söderut och på kontorstid!!
    Jag skall elda upp mina drakar och börja vindsurfa istället ! 🙂

  • fnassel

    Medlem
    21 september, 2006 vid 06:53

    Okej, Jag får väl ändra mig angående gårdagen, Packade brädan, kom ut till stranden, Fortfarande bra tryck i vinden. Riggade 5.0 och Freewave 86. Fick fin planing och gjorde några småhopp. Gippade och vinden tvärdog så jag fick simma de sista 100 meterna in till land. När jag kom upp på land så gässade det inte ens längre??!!! har sällan varit med om att vinden dött snabbare!

    /Gammelsmurfaren

  • manno

    Medlem
    24 september, 2006 vid 09:19

    Tycker det är bra att det blåser så sällan, då måste man ju göra det bästa av varje pass och ge järnet. Blåser det tre gånger i veckan finns ju risken att man bara kör runt och slöar =)

  • surfpunk

    Medlem
    24 september, 2006 vid 09:29
    adde wrote:
    Jevla skitår. 43 dagar har jag skrapat ihop så om inte hösten blir som 2004 är lär detta bli nytt bottenrekord…

    För att trösta dig så har jag vindsurfat 12 dagar hitills!!,tror iofs starkt på oktober och ev november,brukar bli bra efter en varm sommar.

  • calle_b

    Medlem
    24 september, 2006 vid 13:02

    med 16 dagar under bältet, kan jag bara hålla med om att vind saknas…
    Å andra sidan hade jag nog fått upp till 25-30 dagar om jag kunnat varenda gång det fetat på.. Så så pjokig säsong är det ändå inte (för min del)

  • johan_m

    Medlem
    24 september, 2006 vid 13:52

    Kan bara hålla med om att det har varit en värdelös säsong, speciellt nu på hösten, det blåser ju aldrig, och när det väl blåser så går vinden för långt ut, så att den inte kommer in till land.

  • jakob_s

    Medlem
    24 september, 2006 vid 17:12

    Jo, Det har varit en bedrövlig höst. De 3-4 hyfsade prognoserna som varit har slutat i förtvivlan..
    senast igår..

    Hur faan ska man klara vintern om man inte lyckas får en enda jävla vågdag ??

    Förbannade Jävla Fittsverige..

  • fantomen

    Medlem
    24 september, 2006 vid 17:12

    Vill inte skryta men går faktiskt mot ett rekordår! 70 dagar hitills och bara i Sverige/Danmark! Men det har visserligen varit dåligt nu på sistone.

  • mes

    Medlem
    25 september, 2006 vid 06:57
    fantomen wrote:
    Vill inte skryta men går faktiskt mot ett rekordår! 70 dagar hitills och bara i Sverige/Danmark! Men det har visserligen varit dåligt nu på sistone.
    9 dagar i år….siktar på 15 totalt i år….(ickeplaningsdagar inräknade…ca 3 än så länge)…2006 kommer att bli mitt bästa år sen 1989….tragiskt men sant…
  • surfjohan

    Medlem
    25 september, 2006 vid 07:43

    21 dagar här.. inge vidare men jag ska köra så länge isen inte ligger.

  • oaxen

    Medlem
    25 september, 2006 vid 08:13

    Hej!

    I fjol blev det 25 dagar på vattnet. I år har jag skrapat ihop 19 hittills. Så något sämre verkar det bli om inte oktober dundrar på ordentligt.

    / Patrik

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing va fan är det med den här jävla säsongen!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.