Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing va kostarflygresan!!

• va kostarflygresan!!

Publicerad av anonym-anvandare på 24 november, 2000 vid 16:54

Tja alla surfare!!! Nån som har nån koll på vad en flygresa till Hawaii kostar??
    nån som varit där som har tips om boende och annat…Tänkte köpa lite surf grejer när man e väl e där istället för att ta med sig allt man har hemma vilket e att rekomendera????Tacksam för svar!
    Mvh Micke..

anonym-anvandare svarade 25 år, 2 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    27 november, 2000 vid 01:17

Jag tror att en biljett kostar ca 8000. Sen måste du flyga från Oahu till Maui och det kostar ca 500 kr, om jag minns rätt.
    Bor gör du lämpligast i Paia, men för att hitta något där får man snacka runt lite och fråga folk i Paia. Det finns en del hus där man hyr ut rum till vindsurfare. De första dagarna kan man bo på något billigt hostel i Lahaina. Sedan får man hyra bil, eller ännu bättre köpa en, för att ta sig runt.
    Prylar är förstås billigare och det finns mer att välja på än någon annanstans i världen. Jag köpte lite gammla hyrgrejor. Det är ok, men det är inte säkert att de håller så länge. Dollarn är väldigt dyr nu, så det får man också ta med i beräkningarna.
    Vindsäkrast på sommaren, men störst vågor på vintern.
    Vänligen Anders.
    anders_180@hotmail.com

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA