Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad för bräda ska jag köpa?

• Vad för bräda ska jag köpa?

Publicerad av anonym-anvandare på 13 april, 2002 vid 11:12

Hej!

Har under flera somrar surfat på gamla 80-talsbrädor och hade nu tänkt införskaffa en ny bräda. Är alltså något av en nybörjare. Vill ha bräda som ska gå att surfa i svagare vind men även när det blåser i.
    Någon som har något tips?

anonym-anvandare svarade 23 år, 1 månad sedan 2 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    13 april, 2002 vid 13:06

En bic tecno, dom är billiga och enkla att surfa på. Har ett brett register och är lättgippade. Ring megmax och fråga efter ett paket med segel och bräda. 031-518340 eller kolla på http://www.megmax.com

• anonym-anvandare

Medlem
    13 april, 2002 vid 13:25

Tack för tipset. På surfersparadise.nu, säljer de ett komplett paket med RRD Easy Rider Bräda för 9699:-.
    Kan det vara ett alternativ?

• anonym-anvandare

Medlem
    13 april, 2002 vid 13:25

Tack för tipset. På surfersparadise.nu, säljer de ett komplett paket med RRD Easy Rider Bräda för 9699:-.
    Kan det vara ett alternativ?

• anonym-anvandare

Medlem
    13 april, 2002 vid 13:52

en som flyter

• joeithafish

Medlem
    14 april, 2002 vid 00:20

köp techno den är schyst. jag har den grå carbon brädan och den planar i 5-6 m/s med 7,8. den är inte den snabbaste brädan men rolig, billig och fräsh. köp längre fena och den funkar perfekt. Det finns dom som kallar technon för pråm men Easy rider är faktiskt en riktigt feting pråm!köp techno!

• anonym-anvandare

Medlem
    14 april, 2002 vid 17:53

Köp inte en teckno, du tröttnar snabbt på denna pråm..
    Alt 1.Skaffa dig en starboard wood 111 l denna bäda kan du utvecklas på och skulle du tröttna så är den säkert lättsåld
    Köp den i Danmark eller Tyskland
    Alt 2. Mistral vision 130 l .handla den utomlands där är den ca 2500:- billigare än här hemma…..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad för bräda ska jag köpa?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.