-
vad funkar? 5 linor
Tjenare alihop!
Jag är helt novis i sporten, säger det på direkten så e det saggt!
var nere i varberg i förrgår vet inte riktigt om Falle var överaskad att få en elev i februari eller om det hänt förr. kul som fasen var det iallafall
en kraftkänsla jag absolut inte räknat med o då bodydragade jag med en 4:a. därför är jag lite osäker nu när jag skall köpa drake.. fick tips om Naish X4 14kvm fast det låter i mina öron otroligt stort (fast många säger att det är lagon 12-14kvm)
har hittat en Naish V4 12kvm är det skillnad, menar skillnad så att jag inte alls bör överväga köp?
kunde inte hålla mig (och falle var en bra säljare) så jag köppte en shiftbom samma dag den vill jag ju givet använda då jag (utan att kunna jämföra med annat) tyckte att 5 linor var kalas. kan den anslutas till V4:an också?slutligen har jag sett en Neil Pryde 5000 5/3 våtdräkt ch en Neil Pryde 4000 torrdräkt. prisskilland är minimal men jag vill kunna ha den närhelst på året jag vill ut så vad är bästa altenativet tycker ni?
finns det dessutom någon annan i Uddevalla/närheten som läser detta o känner att det vill ha med en novis killa att hjälpa, styla inför och kita med ((eller bara allmänt förnedra
)) så ring mig gärna 0736 52 51 75! ofta ledig alltid sugen
Logga in för att svara.
,och välkommen oxå till steffo. Jag var nyutexaminerad Henrik Fahlen elev förra våren och har fått mycket tips och ideer under mina första stapplande steg på brädan både här på steffo samt av alla vänliga kitare som aldrig tvekat att hjälpa till när hjälp har behövts.