Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad göra när vinden suger åmaneförkyldsomen GNU…

• Vad göra när vinden suger åmaneförkyldsomen GNU…

Publicerad av falk__enberg på 9 maj, 2004 vid 21:45

Kör in bindningarna…… grin.gif

Kjellorix svarade 21 år sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • patrikol

Medlem
    9 maj, 2004 vid 21:55

Härligt! Måste bli väldigt mjuka och sköna efter en sådan behandling! smile.gif

• stellan

Medlem
    10 maj, 2004 vid 06:10

Sjukt

• Kjellorix

Gäst
    10 maj, 2004 vid 06:37

Jag skulle proppat i mej ginseng eller liknande , och surfat så man glömmer allt . sen är förkylningen bortblåst.

• falk__enberg

Medlem
    10 maj, 2004 vid 09:01

jepp, blir perekta… grin.gif grin.gif

• davids

Medlem
    10 maj, 2004 vid 09:02

tryck i dig smärtstillande, typ Ardinex, käka 12 vitlökar och håll en vettig buffert till andra människor på ca 37 meter, ginseng och annan skit också. Toppa sedan med MINST 3 Fernet Branca (Branca Menta om du föredrar det) om dagen så ska du se att du blir frisk innan du kan säga homosexuellhomotilagspedofilsnekrofil (tänder på små döda djur av samma kön)

• Kjellorix

Gäst
    10 maj, 2004 vid 09:41

Jag tog bort bilden, 3dstudioMax-gubben blev för verklighetstrogen när jag komrimerade den till 80×80 pixlar. lade in den som om det vore jag, såg kul ut, men jag trodde inte att någon skulle gå på det.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad göra när vinden suger åmaneförkyldsomen GNU…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.